Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (5 minutter siden):

Er mett som en hest og klarer ikke å mønstre nok disiplin til å reise meg fra sofaen.

Der da?

Haha, forstår deg godt. Hva spiste du da? Har kun spist tre chicken salsa frs MD..

Ellers har jeg ikke gjort stort mer enn det jeg skrev tidligere egentlig. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

dette ikke er noen babes thread.

Det driter jeg i. Det bør alle andre også, så lenge de er påkledde. This is off-topic, nemlig. Ikke Nord-Korea.

Uansett skal jeg nå poste en klassiker, for å høre om dette godkjennes av rockerne i thread:

 

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Det driter jeg i. Det bør alle andre også, så lenge de er påkledde. This is off-topic, nemlig. Ikke Nord-Korea.

Uansett skal jeg nå poste en klassiker, for å høre om dette godkjennes av rockerne i thread:

 

Nope! Debbie Harry har aldri vært noen favoritt dessverre.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Granca said:

Er nok den mest gufne filmen jeg har sett. Var ikke gammel da jeg så den heller. Som en god nr to kommer 'Det er morderen som ringer''. Er visst blitt en kultfilm nå.

Har faktisk ikke sett Omen enda. Og den har vært tilgjengelig noen tiår for å si det slik. Er ikke helt min favorittsjanger. Men, forsøker å vende meg litt til mer guffne filmer sånn litt om litt.

@Omnia vincit amor og evt. andre som tar seg frihet å besvare.

Spørsmål om den Game Of Thrones dildoen. Hvor teknologisk framskredne er de i serien sånn egentlig. Siden det er litt drager og rare greier, og de kler seg vel litt drøyt middelaldersk i rustning og what not. Silikondildo, høres litt far fetched ut å blande inn slike moderne innretninger vel?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
G skrev (8 minutter siden):

Spørsmål om den Game Of Thrones dildoen. Hvor teknologisk framskredne er de i serien sånn egentlig. Siden det er litt drager og rare greier, og de kler seg vel litt drøyt middelaldersk i rustning og what not. Silikondildo, høres litt far fetched ut å blande inn slike moderne innretninger vel?

Det er en serie som er satt til middelalderen ihvertfall, så noe teknologi er ikke akkurat så veldig mye av.. Det er drager i serien ja, men de dukker ikke opp før ganske seint i serien. 

G skrev (2 minutter siden):

Var et snev likt Sandra Bullock, men ikke helt? Hva synes du?

  Vis skjult innhold

MV5BMjA3Mzg3Mzg5M15BMl5BanBnXkFtZTcwMjkySandra-Bullock-c.jpg

 

Spilte ikke hun i Justified? Veldig flott kvinne ja :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...