Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
dengelgen skrev (3 minutter siden):

Et vanvittig kok -er du ikke vant med det her?

Vi er vant med aktivitet, men ikke den aktiviteten vi ser her. Men det er nok med tråder hvor det er mye aktivitet, men akkurat så mye tror jeg ikke jeg har sett på en stund nei. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Straks faller sovebindet over øynene. God natt, god natt.

Det er ikke dumme greiene.. Har du en som du kan bruke over lengre tid? Følte som den jeg brukte sist ble skitten ganske kjapt :p 

Tror jeg sitter meg ned med en episode av Hannibal før jeg tar kvelden her og. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Vi er vant med aktivitet, men ikke den aktiviteten vi ser her. Men det er nok med tråder hvor det er mye aktivitet, men akkurat så mye tror jeg ikke jeg har sett på en stund nei. 

Dette er jo mer som en chat. Og det var nesten ingen aktivitet her før kl 23. Det er jo en ubegrenset mengde med tant og fjas som må ut og frem!

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (3 minutter siden):

Det er ikke dumme greiene.. Har du en som du kan bruke over lengre tid? Følte som den jeg brukte sist ble skitten ganske kjapt ?

Jepp, dette her har gått i arv i familien. Først eide tipptipptipptipptipptippoldefar den da han levde  i tiden 1669-1750. Siden har bindet gått i generasjoner helt til jeg fikk det i julegave av pappa for et par jul siden.

Endret av Yiddo10
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Jepp, denne her har gått i arv i familien. Først eide tipptipptipptipptipptippoldefar den da han levde  i tiden 1669-1750. Siden har bindet gått i generasjoner helt til jeg fikk den i julegave av pappa for et par jul siden.

Dette kom faktisk som en overraskelse, selv på meg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Granca skrev (3 minutter siden):

Dette er jo mer som en chat. Og det var nesten ingen aktivitet her før kl 23. Det er jo en ubegrenset mengde med tant og fjas som må ut og frem!

Hehe, håper dere blir mer aktiv på dagtid og. Jeg sitter faktisk pris på selskapet. ;)

Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Jepp, dette her har gått i arv i familien. Først eide tipptipptipptipptipptippoldefar den da han levde  i tiden 1669-1750. Siden har bindet gått i generasjoner helt til jeg fikk det i julegave av pappa for et par jul siden.

Da velger jeg å ikke låne din nei! 

dengelgen skrev (3 minutter siden):

Det er sikkert bare fordi du har skitne fantasier.

james franco wtf GIF

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...