Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Tror Lars ville lagt sin elsk på Churros.

Ikke umulig. Men han har vært mye i Puerto Rico, så han vet nok hva han vil ha. Nede ved stranda har de jo en kakeavdeling inne på Spar(?), og der er det mange fristelser. Digre sjokoladekakestykker blant annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Det synes jeg er flott. Adidas har jeg ett par sko med. Jeans kjører jeg Levi's av en eller annen grunn.

Personlig liker jeg best Ecco. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Er ganske interessant det der.. Hvordan godt voksne mannfolk slåss om hvem som spenner en fotball liksom. 

Jepp, sjuke greier. Det er vel sånn det blir når man blir koko med for mye drugs innabords. Også sier de at adrenalinkicket er en av årsakene. Tror jeg kan telle 100 ting jeg hadde fått mer adrenalin av. Men kodene er slik at ikke utenforstående skal blandes inn og at man avtaler møter på steder som er borte fra folk. I hvert fall i utgangspunktet. Ikke alltid det går seg til. Verste var vel da Brann og Vålerenga-supportere møttes midt i Carl Berner-krysset for noen år siden.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Hadde et par hvite Adidas Goodyear sko som var fantastiske, så når de var utgått kjøpte jeg de svarte, men med dem hoper buksebeinet seg opp og det ser ut som buksa er for stor. (FAWK)

Husker den gangen jeg ble forbannet på skoene mine, kastet de til skogs i en park i London, og måtte gå hjem i sokkelesten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...