Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):
 

Tyttebær er godt til alt kjøtt, foruten fjærkre. 

Alt som har med Donald å gjøre har liksom fått en betydelig nedtur de fire siste årene, av gode og helt naturlige årsaker. 

Jeg må si meg kraftig uenig. Leste nettopp i en tegneseriebok om Herr Duck. Donald står seg.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (3 minutter siden):

Angående de gule kvisene som popper opp rundt munnpartiet? Noen som vet hva legemiddelet mot det heter? Har brukt det før, men husker ikke navnet.

Mange legemidler behandler kun symptomet, ikke årsaken til symptomene. Eksempelvis vil Sobril kun dempe symptomene, eks. angst, depressivitet, men gjør ingenting med årsaken. Og da er videre medisinering rimelig fånyttes. 

 

Fant dette ang. kviser rundt munnen (pizza 5-7 dager i uka er neppe å anbefale): 

Hvis du får kviser rundt munnen din, kan det være på grunn av fordøyelsesproblemer, og som et resultat av dette mage- og kolikkproblemer.

Mulig løsning

  • Hvis du spiser mye hurtigmat, bør du prøve å slutte med det (eller i det minste spise mindre av det).
  • Du bør også prøve å spise mer fiberrike matvarer som frukt og grønnsaker.
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Er ikke mer enn er halvt år siden jeg hadde ren hud, så vet ikke hva som skjer. Skal til hudlege på fredag, han skriver nok ut noe. Husker bare ikke hva det heter. Gjør i hvert fall at de gule kvisene slutter å poppe opp. Men man kan ikke drikke Litago osv. under den kuren.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (4 minutter siden):

Er ikke mer enn er halvt år siden jeg hadde ren hud, så vet ikke hva som skjer. Skal til hudlege på fredag, han skriver nok ut noe. Husker bare ikke hva det heter. Gjør i hvert fall at de gule kvisene slutter å poppe opp. Men man kan ikke drikke Litago osv. under den kuren.

Det ordner seg nok. Fins jo litt av hvert der ute

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (5 minutter siden):

Er ikke mer enn er halvt år siden jeg hadde ren hud, så vet ikke hva som skjer. Skal til hudlege på fredag, han skriver nok ut noe. Husker bare ikke hva det heter. Gjør i hvert fall at de gule kvisene slutter å poppe opp. Men man kan ikke drikke Litago osv. under den kuren.

Kostholdsendring er ute? Kombiner det med fysisk aktivitet, eks. tur med hund. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, keizersoze said:

Fungerte det da? Vel jeg mener om det fortsatt er et problem.

Det fungerte veldig bra. Husker ikke hvorfor jeg slutta i 2018, ble vel litt for cocky og tenkte at det var kurert. Men så kom det tilbake i 2019 bittelitt. Og nå sommeren 2020 så har det blusset opp. Tenker at det vil bli bra igjen om hudlegen skriver ut Tetralysal på fredag, men man vet aldri med leger. Brått vil han kjøre laser ?

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (3 minutter siden):

Det fungerte veldig bra. Husker ikke hvorfor jeg slutta i 2018, ble vel litt for cocky og tenkte at det var kurert. Men så kom det tilbake i 2019 bittelitt. Og nå sommeren 2020 så har det blusset opp. Tenker at det vil bli bra igjen om hudlegen skriver ut Tetralysal på fredag, men man vet aldri med leger. Brått vil han kjøre laser ?

Hehe. Mer spennende da. Viktigste er jo at det ordner seg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...