Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
keizersoze skrev (2 minutter siden):

Jaja. Du har jo oss :)

Om du sjekker dagens siste innlegg i den aktive off-topic tråden på VGD. Som heter OT-minner og mimring. Så skjønner du hvor jeg hadde den setningen fra :)

Jeg er altså ikke i Førde, men i Oslo nå. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Om du sjekker dagens siste innlegg i den aktive off-topic tråden på VGD. Som heter OT-minner og mimring. Så skjønner du hvor jeg hadde den setningen fra :)

Jeg er altså ikke i Førde, men i Oslo nå. 

Hehe ok. Har ikke vært innom tråden...Tror ikke jeg gidder heller.. Antar at du er indeilawetrust? Lurte på om du hadde funnet deg en dame som hadde lurt deg vest her en liten stund. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Hvis Liverpool slår Chelsea, og Leicester slår Spurs og United slår West Ham. Da er vel både Leicester og United i CL med uavgjort i siste kamp mot hverandre?

Har ikke Liverpool sluttet å slå andre lag da? Blir vel uansett målgreier og innbyrdes som gjør etteller annet utslag.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

Bare så for meg et artig scenario hvor to lag spiller for et uavgjortresultat. Var det Italia som gjorde det mot et annet land i VM en gang i 2002 elns?

Hehe. Husker Danmark og Sverige trillet ball i fem minutter pluss.. Begge var videre med uavgjort. Var jo morsom kamp til da, og egentlig morsommere slik de holdt på på 2-2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...