SirJames™ Skrevet 14. juni 2020 Forfatter Skrevet 14. juni 2020 Hvordan ville deres Groundhog Day ha sett ut, hvis dere fikk bestemme selv. Min er sånn ca slik: Våknet opp ved siden av damen på profilbildet mitt Making love to her Chillet på stranda med samme dame Tatt privatjeten til Liverpool og sett laget ta ligatittelen på Anfield Tatt privatjeten tilbake til strandvillaen i Miami Making love to my woman again Go to sleep
Elgen. Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Liker denne cover-versjonen, er vel litt for heavy for Granca men men:
Elgen. Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Våknet opp ved siden av damen på profilbildet mitt 1
Elgen. Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Føler jeg går helt bananas med gifer og youtube-videoer her, må roe meg litt ned.....
SirJames™ Skrevet 14. juni 2020 Forfatter Skrevet 14. juni 2020 Opp om 5 timer Hod hjulene igang, people. Good Night, all insomniacs!!
Elgen. Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jahh, Vilt skjegg/hår -tror ikke jeg liker en eneste gruppe med "delstatsnavn" eller bynavn Brannfakkel?
Elgen. Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Hod hjulene igang Ny copyright? hehe Nattinatt, Owen!
Stormoen33 Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Vilt skjegg/hår -tror ikke jeg liker en eneste gruppe med "delstatsnavn" eller bynavn Brannfakkel? Neppe.
Sir Ale Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Groundhog Day: - Våkne opp ved siden av Emily Willis og råkjøre henne et par ganger - Spise en FFK-spesial til lunsj. Pizza med pommes frites og kebabkjøtt - Se FFK avgjøre opprykket på stadion med masse lykkelige likesinnede - At de i pausen sier over høytalerne at Liverpool tapte den siste seriekampen på Anfield og at gullet glapp igjen - Møte Marte Bratberg og skulle bowling på kvelden. Le masse og kose oss. Ho spør om jeg vil være med henne hjem, noe jeg sier ja til - Tilbringe natten med Marte i leiligheten hennes. Gjøre alle fetisher som vi begge har drømt om. Så sovner jeg.
Elgen. Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Se FFK avgjøre opprykket på stadion Bare opprykk? Små drømmer du har
Elgen. Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Da sier jeg god natt med denne lille nattasangen: (ikke orignalversjonen dette)
Tyttebærtryne Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 SirOwen skrev (34 minutter siden): Våknet opp ved siden av damen på profilbildet mitt Making love to her Chillet på stranda med samme dame Tatt privatjeten til Liverpool og sett laget ta ligatittelen på Anfield Tatt privatjeten tilbake til strandvillaen i Miami Making love to my woman again Go to sleep Moralen er; det er lov å drømme. Så absolutt.
N-4K0 Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Mr. Stormoen, jeg tillater meg å si at Toto - Africa er overspilt på radio og litt overrated.
Tyttebærtryne Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Smooth før dere legger dere, fra sjefen over alle sjefer.
Anbefalte innlegg