Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 ElSutrekuk skrev (2 minutter siden): Utvilsomt. Så gnåler han om at det er nå de skal begynne å utvikle forumet for oss, lytte til brukerne, bla bla. Hvorfor hastverket med å lansere det halvferdige rælet. Det var ingen debattanter som hadde det travelt, kun han. Fikk svar om hvordan man linker nå Er ikke helt fornøyd med svaret - ble bl.a henvist til dette:https://www.markdownguide.org/basic-syntax/ Lenke til kommentar
Mr.Meep Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Få det bort sier jeg! Makan til ræl Lenke til kommentar
Mortyboy96 Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Elgen. skrev (14 minutter siden): Fikk svar om hvordan man linker nå Er ikke helt fornøyd med svaret - ble bl.a henvist til dette:https://www.markdownguide.org/basic-syntax/ Jeg svarte deg jo skikkelig. Sånn gjør du det: [Lenketekst](URL) F.eks. [Her er en lenke til VGD](https://vgd.no) Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Elgen. skrev (1 time siden): Flott! Nydelige vestlandet! Meget med tåke og vind i Sunnfjord, men det er nydelig lell Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Mortyboy96 skrev (1 minutt siden): Jeg svarte deg jo skikkelig. Sånn gjør du det: [Lenketekst](URL) F.eks. [Her er en lenke til VGD](https://vgd.no) Jeg mente på nye VGD, ikke her inne (det kan jeg) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Nei, må klarne hodet med litt plenklipping. Lenke til kommentar
Mortyboy96 Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Elgen. skrev (Akkurat nå): Jeg mente på nye VGD, ikke her inne (det kan jeg) Ja, det var jo på nye VGD. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 MrPets skrev (1 minutt siden): Meget med tåke og vind i Sunnfjord, men det er nydelig lell Må komme deg l-til "solbyen" Bergen Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Så dette var planen til Øystein, få alle over på diskusjon!!!! Makan til søppel har jeg aldri sett før faktisk og det skal godt gjøres- Jeg har enda ikke funnet ut hvor off-topic er og har brukt 10 minutter på å rote. Fy faen det skal ikek være mulig. Et vanlig forum , hvor vanskjelig er det å få til ?????????`? 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 startelver skrev (3 minutter siden): Jeg har enda ikke funnet ut hvor off-topic er og har brukt 10 minutter på å rote. Fy faen det skal ikek være mulig. Her er link til Off Topic: https://vgd.no/t/Backstage/1838530-off-topic 1 Lenke til kommentar
Mortyboy96 Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Tenk at nogen skulle klare og stilne kråkekoret i Off-Topic. Det hadde jeg aldri sku trudd. En koordinert innsats over flere måneder fra dyktige prosjektledere var altså det som måtte til. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Dask meg med to pakker salami Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Eneste forbedring jeg ser, er at det går an å legge inn bilder. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Og dette har Øystein godkjent ? Hva er navnet på den programmereren som har greid å lage dette makkverket? Nettopp kommet ut av VGS? Da blir det Diskusjon fremover, med mindre Øystein angrer seg. Dette er nemlig et forum, hva det andre er aner jeg ikke enda. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 startelver skrev (Akkurat nå): hva det andre er aner jeg ikke enda. Du finner sikkert ut av det tilslutt, Elver. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Delvis skrev (2 minutter siden): Eneste forbedring jeg ser, er at det går an å legge inn bilder. Jeg var tidlig ute der i dag (med mitt eget profilbilde) Lenke til kommentar
Mortyboy96 Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) startelver skrev (2 minutter siden): Og dette har Øystein godkjent ? Hva er navnet på den programmereren som har greid å lage dette makkverket? Nettopp kommet ut av VGS? Da blir det Diskusjon fremover, med mindre Øystein angrer seg. Dette er nemlig et forum, hva det andre er aner jeg ikke enda. Godkjent? Er det ikke Øystein som har aktivt pushet det? Husk at VGD og Diskusjon er samme ulla. Samme ledelsen. De har bare ikke begynt å renovere Diskusjon ennå. Endret 16. juli 2021 av Mortyboy96 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Vi får nyte tiden her til Diskusjon også blir endret. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 startelver skrev (3 minutter siden): Hva er navnet på den programmereren som har greid å lage dette makkverket? Er vel Øystein selv. Har nok fått beskjed av Steiro å lage det billigst mulig. Det vil ikke være første gangen Steiro prøver å knekke VGD. Ser ut som han er i ferd med å lykkes. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2021 Det skal ikke være mulig! Ser det bra ut fra en smartphone? Jeg håper dette er en beta og at alt ser annerledes ut i morgen- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg