Stormoen33 Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Ja, vi tenkte det var lettest, så blir det ikke noe krøll med sitater og sånt når det skal brukes. Også er jeg litt usikker på om vi må legge ved alt av transkribering som vedlegg. Ser at i tidligere oppgaver, så har det blitt lagt ved, men lykke til. Blir vel 50 sider bare det, men har veiledningstime på mandag, så får høre da. Foreløpig gjort fire intervjuer, har to til på onsdag. Mulig man går for ett til siden jeg har vært hissig på grøten der. Har heldigvis vært heldig med å få tak i intervjuobjekter gjennom kontakter, men har også fått 2-3, som faktisk ikke var så vanskelig å få til å stille opp. Jau, men sjølsakten, eg har nu enda ikkje blevet kalt inn til den intervju? Eg spørre nu kvifor? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Blir det feiring om vi runder 1000 på en dag? Nope, er vel ingenting å feire det? Jeg skal feire når dette er over. Endret 12. mars 2021 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Seven har nettopp startet på TV3. A must see. Står selvsagt i hyllen her Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Trenger ikke se filmen. Det holder med å høre Morgan Freemans stemme. Gåsehud. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Nope, er vel ingenting å feire det? Nei. Fyrverkeri er ut. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Tenkte å bruke jobben min til å finne folk å intervjue. Så satser på det går rimelig raskt. Ellers er jeg 99% sikker på at jeg har hørt i en metode forelesning at man ikke skal legge ved transkribering. Det viktigste er å skrive et sammendrag av intervjue etterpå basert på notatene. Som igjen skal brukes til å analyser og knytte opp mot teori osv i oppgaven. Ja, men da ordner det seg nok veldig greit. Men det høres phette nice ut. Da er det bare å raske opp noen rolige sammendrag, så ordner det seg nok. Får lese seg opp på den analysedelen når det kommer. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Står selvsagt i hyllen her Correctamundo!!!!! Og da har vi afrikaner nr. to med gåsehudstemme. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Jau, men sjølsakten, eg har nu enda ikkje blevet kalt inn til den intervju? Eg spørre nu kvifor? Eg beklage, men eg kom nu til den Telefon svarer i Roys Grill og Kebab Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Ja, men da ordner det seg nok veldig greit. Men det høres phette nice ut. Da er det bare å raske opp noen rolige sammendrag, så ordner det seg nok. Får lese seg opp på den analysedelen når det kommer. Akademisk tilnærming, som seg hør og bør. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Ja, men da ordner det seg nok veldig greit. Men det høres phette nice ut. Da er det bare å raske opp noen rolige sammendrag, så ordner det seg nok. Får lese seg opp på den analysedelen når det kommer. Kommer vel an på hvor detaljert dere ønsker å bruke det som kommer frem i intervjuet også sjølvsagt. Men vi går for å skrive et sammendrag av notatene vi tar under intervju. Så slipper man å melde inn prosjektet til NDS eller hva det heter. Var så mye styr med personvern hvis en skulle ta opptakk. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 SirOwen™ skrev (9 minutter siden): Endret mening når flere sier merkelige ting om den. Er dog ikke imponert over IMDB rating, men ser vel endel i helgen. Ikke lov å endre mening, Owen! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Akademisk tilnærming, som seg hør og bør. Har troen på at det kan ordne seg. Bare rolige 80 sider igjen å skrive, så da bør den akademiske tilnærmingen være intakt til det. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Eg trer av. Ble vel en max 4 timer søvn før jobb i dag. Og jobb igjen i morgen. Sjallabais. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Har troen på at det kan ordne seg. Bare rolige 80 sider igjen å skrive, så da bør den akademiske tilnærmingen være intakt til det. Job well done, so far. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Eg beklage, men eg kom nu til den Telefon svarer i Roys Grill og Kebab Jau, men da skjønne eg. Me har ope mellom 9 og 10 på laurdager, så åpne me igjen fra 14 til 16. Me har så ope 20 til 22, men der hende det at me ombestemmar oss. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Kommer vel an på hvor detaljert dere ønsker å bruke det som kommer frem i intervjuet også sjølvsagt. Men vi går for å skrive et sammendrag av notatene vi tar under intervju. Så slipper man å melde inn prosjektet til NDS eller hva det heter. Var så mye styr med personvern hvis en skulle ta opptakk. Ja, er vel heller tidligere oppgaver, som har fått oss til å transkribere hele greia, for der har folk vært jævlig detaljerte. Men får bare trekke ut det mest vesentlige når vi skal kode dette her og bruke det i analysedelen. Var et helvete når det gjelder NSD og utfylling ja, men vi fikk beskjed om at det bare var en formalitet å få det godkjent. Også er jo nye GDPR et helvetes styr. Bare man skal gjøre intervjuer på Zoom eller Teams, så må det visst meldes inn. I hvert fall det vi fikk beskjed om. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Sjallabais Nattinatt, Deila! Jessica lokker! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Kevin Spacey er muligens et undertrykt homofilt lite rasshøl irl, men han er jo meget sterk i Seven. Det var han også i American beauty, men ikke like sterk da. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Jau, men da skjønne eg. Me har ope mellom 9 og 10 på laurdager, så åpne me igjen fra 14 til 16. Me har så ope 20 til 22, men der hende det at me ombestemmar oss. Utrolige åpningstider. Det må eg seie. Eg bestille en rolig stekt Arsenal til søndags. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 12. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 4 minutes ago, Deila said: Ikke lov å endre mening, Owen! Smella. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg