Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Hørte mye på denne gjengen for en lite steinalder siden. 

 

Ja, men den er klasse. Hørte mye på Sham før. Også var det et par andre band, som jeg ikke husker navnet på. Hadde en rolig periode der punk og ska var viktige. Denne her ble forresten spilt ofte:

 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden):

Good for you all.

Har vært nær nok flere ganger men heldigvis sluppet unna hver gang. Var et voldsomt smitteutbrudd på mitt skift før jul. Og mange som ble sendt hjem i isolat/karantene. Bedriften satte opp en hurtigtest stasjon også. 

Lenke til kommentar
Korgutt skrev (1 minutt siden):

Har vært nær nok flere ganger men heldigvis sluppet unna hver gang. Var et voldsomt smitteutbrudd på mitt skift før jul. Og mange som ble sendt hjem i isolat/karantene. Bedriften satte opp en hurtigtest stasjon også. 

Godt å høre. Har hatt to tilfeller på jobb selv. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Nais. Vi kan jo treffe hverandre ift. klassisk musikk, selv om du er noen kilometer foran meg der, men da kan vi ta et stilbrudd. Liker du ska? 

 

Skal sjekke CD-samlingen min en dag, om mamma fortsatt har den, men hadde en CD fra The Specials en gang. Og hørte masse annen bra ska, men akkurat nå er det litt for sent og litt for lenge siden, til at jeg husker hvilke band. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...