Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Det ser dårlig ut?

Lukter strengere tiltak, men vi får se utover i neste uke. Eventuelt uken etter om tiltakene har noen effekt. Skulle det bli en nedgang frem mot påsken, så stiger det sikkert igjen etter. Ser ikke for meg at folk klarer å være voldsomt lydige da heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Høres ut som om det er krigstilstander her. Dog vet jeg vel bare om to stykker, som har hatt det. Har vel flaks, som bor ganske langt unna bydelene, som er hardest rammet.

Jeg kjenner ingen som har hatt det her i byen, men mange andre steder

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner ingen som har hatt det her i byen, men mange andre steder

Riktig, riktig. NRK kan forresten gratuleres for å ha skremt opp folk skikkelig. Flott intervju live i Dagsrevyen i dag med en dame, som kunne fortelle om flere dager med voldsomme bivirkninger etter å ha tatt den etter hvert så velkjente vaksinen. Bidro nok godt til denne stormen av telefoner til legevakten i går.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Så ikke på Dagsrevyen, men kan forstå at folk er redde

Joda, men jeg tenker man kan holde hodet litt kaldt og vente å se. Har vel foreløpig ikke kommet til noen konklusjon om at disse blodproppene har noen sammenheng med vaksinen. Men når aviser, og diverse medier slår ting stort opp, så får det dessverre den effekten at folk blir skremte. Kan selvfølgelig forstå det, og bivirkninger kan man selvfølgelig få, men statistikker peker vel også på gode tall for denne vaksinen om man skal se helheten. Kildekritikk kan jo noen ganger fungere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...