Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen™ skrev (3 minutter siden):

Enig i det, selv om det kan ta litt lenger tid. Har for tiden ikke grill, da jeg ikke gidder å grille når jeg er singel.

Nei, det er litt tiltak det, men grillet to biffer for et par år siden når jeg var alene hjemme i tre uker, det ble nydelig.

Hjalp jo selvfølgelig på at det var 26-28 grader ute også da. Så ærlig må jeg være.

Lenke til kommentar
Just now, Stormoen33 said:

Nei, det er litt tiltak det, men grillet to biffer for et par år siden når jeg var alene hjemme i tre uker, det ble nydelig.

Hjalp jo selvfølgelig på at det var 26-28 grader ute også da. Så ærlig må jeg være.

Joa, kan være at det kribler litt i grill-genet mitt når sommeren kommer, og sola steker på terrassen. Hjelper heller ikke at vi har et godt utvalg av fine griller på jobben.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Stormoen33 said:

Blir Weber uansett her.

Det var det jeg hadde da jeg hadde grill sist, en Weber kullgrill. God kvalitet, bevares, men tipper de vi selger på jobben nå gjør en like bra jobb selv om den ikke har Webermerket på grill-lokket. Ihvertfall når det gjelder kullgriller.

Fanken, nå fikk jeg lyst på grill..

Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (Akkurat nå):

Det var det jeg hadde da jeg hadde grill sist, en Weber kullgrill. God kvalitet, bevares, men tipper de vi selger på jobben nå gjør en like bra jobb selv om den ikke har Webermerket på grill-lokket. Ihvertfall når det gjelder kullgriller.

Fanken, nå fikk jeg lyst på grill..

Det gjør de sikkert, men Weber-grillen som nå kasseres har stått ute utildekket i ti år i storm og sørvest kuling med den saltlaken som følger med når man bor 40 meter fra sjøen. Syns den har klart seg godt, men nå var det dessverre adieu ... et fotfeste rustet i stykker.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Stormoen33 said:

Det gjør de sikkert, men Weber-grillen som nå kasseres har stått ute utildekket i ti år i storm og sørvest kuling med den saltlaken som følger med når man bor 40 meter fra sjøen. Syns den har klart seg godt, men nå var det dessverre adieu ... et fotfeste rustet i stykker.

Da er det bare å løpe og kjøpe:

https://www.weber.com/NO/no/griller/kullgriller/performer-serien/15501004.html?_gl=1*jnizjp*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI_uTSm9Gp7wIVhfhRCh3Dvw9nEAAYASAAEgJG4fD_BwE

Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (4 minutter siden):

Selv om man får med grillboka "Nå er det grilltid" helt gratis, er jeg ikke helt overbevist om den prisen der. Sidebord har jeg heller ikke bruk eller plass for.

Vi må også ha litt respekt for grillen som nå kneler på to bein, så redelig må vi være etter lang og tro tjeneste.

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Stormoen33 said:

Selv om man får med grillboka "Nå er det grilltid" helt gratis, er jeg ikke helt overbevist om den prisen der. Sidebord har jeg heller ikke bruk eller plass for.

Prisen er dyr, ja, men sidebord er jo praktisk når man skal legge fra seg utstyr eller ha maten som skal grilles der. 

Rent valuta for pengene messig, er det nok mer å hente på denne: 

https://www.rusta.com/se/sv/kolgrill-pampas-xl-p623900010102.aspx

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...