Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er nå en tur i østersund men har glemt det jævla sertifikatet


Anbefalte innlegg

Jeg er straks i østersund i sverige og kom nå på at jeg har glemt å ta med vanlig sertifikat da jeg kun bruker sertifikatappen hjemme i norge. Har funnet ei svensk berte som jeg skal ha helgen sammen med og skal kjøre litt rundt da ho er veldig oppslukt i min bmw ? Problemet er bare at jeg blir så jævla ofte stoppet i kontroller, skulle tro jeg har en magnet til politiet, typisk....

Denne appen er jo ikke godkjent for å bruke i sverige så hvilke konsekvenser vil det få om jeg blir stoppet av politiet i sverige uten gyldig sertifikat å vise? Bruker de å se litt gjennom fingrene på dette eller er de veldig strenge på det? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har superforsikring på bilen så det hadde nok gått fint, men ho tørr ikke å kjøre en bil med så kraftig motor ?? 

Det er det jeg får satse på, skrekken er om de ikke vil tro meg så det blir å være med til stasjonen osv, bot er helt greit vare det ikke blir et helvete styr ut av det. Mulig de kanskje ringer norsk politi og spør om jeg har gyldig førerkort? Er tross alt kun nabolandet  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...