Gå til innhold

Her åpnes landets største ladestasjon for drosjer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som eklært matte-idiot, forstår jeg det slik at poenget med grafen (oppløsning på skjerm er så lav at jeg klarer ikke se hva som står på X aksen) er å vise pris per kWH, samt ladehastigheten? Altså at selv om Ionity har en midt på treet pris for kWh har dem høyere ladehastighet, ergo går litt opp i opp?

Som sagt, jeg må ha det spadd inn med en spade gjennom trynet mitt.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Circle K endrer prismodell. For å gjøre det mer rettferdig sier de. Men så kan en jo lure på da , om det er rettferdig at man betaler 5 ganger innkjøpspris for strømmen man bruker og linjene denne fremføres på, eller om mye av kostnaden egentlig ligger i ladeplassen man opptar.:

http://m.e.circlekextra.se/nl/jsp/m.jsp?c=%40dHUJoXDeAWxK3xQJi8%2BiyhebVB5dirs%2Frcb1xZusbFo%3D

Quote

Fra og med 6. februar 2020 vil du som registrert kunde hos Circle K Charge lade til følgende priser*:

Hurtiglading inntil 50 kW:
Kr 4,49 per kWt

Lynlading inntil 150 kW:
Kr 4,99 per kWt

 

Lenke til kommentar
MEMENK76 skrev (16 timer siden):

 

Lade-2020-02-01-chart.png.933ce7c2a6598384bf15fd6f8b574a14.png

Grønn Kontakt og BKK har samme prismodell på hurtigladning.

Kurven for Circle K stemmer ikke lenger. De har nå fast kWh pris. For en drosje som lader daglig vil det nok være billigst å lade hos Ionity, om en ikke har Tesla og har kjøpt bil som hører inn i Ionity nettverket og kan få abonnementsavtale her. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...