Pliscin Skrevet 30. mars 2020 Forfatter Skrevet 30. mars 2020 Jeg tar patent på dakimakuraputen til TheDarkSapling.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars 2020 Skrevet 31. mars 2020 Jeg tar patent på din kjønnsorgan som befinner seg i din Drømmeland.
Pliscin Skrevet 3. april 2020 Forfatter Skrevet 3. april 2020 Jeg tar patent på en bil med kjernekraft som drivkraft.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2020 Skrevet 4. april 2020 Jeg tar patent på en stoff jordas kjerne ikke har.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2020 Skrevet 8. april 2020 Jeg tar patent på en 1 sides terning.
Pliscin Skrevet 9. april 2020 Forfatter Skrevet 9. april 2020 Jeg tar patent på et transportmiddel for interdimensjonal, intergalaktisk og astronomisk ferd i supersonisk hastighet, basert på en trehjulssykkel med støttehjul, bagasjebrett, kurv og kjernefysisk drevet rakettmotor med atomkrefter som sprenger alle kjente skalaer.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 Jeg tar patent på edruelighet din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå