Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Done. Tok litt lengre tid enn forutsatt med restarten. Serveren har stått på i 7 måneder, og trengte scanning av alle diskene.

Men nå skulle det være oppdatert. :) Takk for tipset.

• 1 måned senere...
Skrevet
:hmm: litt for lenge siden det var aktivitet her så med det ØNSKER JEG DENNE TRÅDEN og alle som bruker den ET GODT NYTT ÅR. Må det komme mange fine tilbud i 2010 også :woot:
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Ser ut som om det er i orden nå. Du var bare 15 minutter for tidlig ute. :)

Tilbudene oppdateres fire ganger i døgnet. Så Komplett nådde ikke oppdateringen klokken tre, og ble dermed oppdatert klokken ni i stedet for.

Ørjan...

• 4 uker senere...
Skrevet

Beklager det, skal se på det til helga.

Når det gjelder Ps.no så ble de fjernet som et resultat at html koden på siden deres har en tendens til å endre seg i takt med nye tilbud. Det gjorde at det ble mye manuelt arbeid med å holde de oppdatert. Derfor ble de fjernet. Så jeg har ikke noen umiddelbare planer om å legge dem til igjen. Men det kan selvsagt endre seg.

Ørjan...

Skrevet

Beklager det, skal se på det til helga.

Når det gjelder Ps.no så ble de fjernet som et resultat at html koden på siden deres har en tendens til å endre seg i takt med nye tilbud. Det gjorde at det ble mye manuelt arbeid med å holde de oppdatert. Derfor ble de fjernet. Så jeg har ikke noen umiddelbare planer om å legge dem til igjen. Men det kan selvsagt endre seg.

Ørjan...

Klarte du å ta bort komplett i helgen nå eller? :p Ble jo helt forvirra når jeg så netshop øverst :lol:

Skrevet
:) Fikk ikke tid til å gjøre noe med det. Men ser at det nå er nødvendig med en reparasjon på scriptene. Har satt av tid til det i morgen. Så da blir det gjort. Helt sikkert. :)
Skrevet

Da tror jeg at ting skal være i orden. Gjenstår å se etter at serveren har gjort sitt, men det fungerer tilsynelatende når det kjøres manuelt.

Skrevet

Herlig tråd dette. Takk for arbeidet og alt du legger ned i prosjektet.

Vurderer Xbox 360 250GB tilbudet med seks spill og to kontrollere. Spørs bare om jeg har behov for det :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...