Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med multicom da? Her i denne tråden og på din ukenstilbud.net side? For å si det sånn multicom har faktisk annet tilbud der nå ;)

 

Hva gjør at ukenstilbud.net ikke klarer og oppdatere multicom?

 

Men bortsett fra det så er det som jeg har sakt før.....Du gjør en j**** BRA jobb med dette :yes: STÅ PÅ :woot:

Lenke til kommentar

Takk for tipset. Hadde glemt å legge til Multicom i oppdateringslisten. Dermed ble de ikke oppdatert som de skulle. Nå er det i orden.

 

Mamoz er også tilbake. De har ikke vært helt konsekvent i html koden, derfor har de vært ute en stund. Får håpe at de er tilbake for godt. :)

 

Har oppdatert tråden.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
Et lite kjøpstips:

 

Elkjøp har MS MCE keyboard til 295,- ("før" 895,- tror jeg). Kjøpte det selv, men det var ikke priset til det i butikken. Henviste bare til reklamen på nett, og fikk det til 295,- (de hadde ikke oppdatert prisene på det produktet enda ;-)).

 

Husk: Du må ha mottaker for å bruke dette.

9334848[/snapback]

 

Hmm...vet noen hvordan dette er sammenlignet med det som følger med acer idea 510? (Har sett det blitt solgt med logitech-logo, men på mitt er det ingen logo).

 

Jeg er sånn passe fornøyd med det, men savner MCE-knapper og f.eks. start, stop, skip etc....

 

går utifra jeg kan bruke samme mottaker på MS-keyboardet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...