Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah! Da blir det fra Netshop jeg bestiller likevel!!! Må skynde meg....

hmm..hvorfor ikke bare ta en utskrift av den sia der..

 

og kjøpe den på lefdal, da blir vel prisen 1395

 

tenkte på det, men 4 G blir for lite hvis jeg skal ha mp3.

 

har mp3 spredt fra xbox, laptop til ext hd. skal jeg ha mp3 må den ha plass til alt samlet

Lenke til kommentar

Fordi jeg skulle på jobb. :) Hadde derfor ikke tid.

 

MPX oppdaterer aldri alle tilbudene på en gang. Ett og ett tilbud byttes som regel ut med få timers mellomrom til alle tilbudene er byttet ut. Derfor venter jeg vanligvis til alle er byttet før jeg oppdaterer dem. Har ikke mulighet til å konstant overvåke tilbudene deres, for så å oppdatere ett og ett.

Oppdaterer som oftest MPX senest på onsdager uavhengig om alle tilbudene er oppdatert eller ikke. Så får de stå til neste uke selv om de endres etter det.

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Nå har jeg ikke giddet å lese igjennom hele tråden. Ser at det kanskje kan bli litt tungvint å oppdatere manuelt Ukens Tilbud på de forskjellige webshoppene, derfor har jeg raskt snekret en hjemmeside som noenlunde integrerer de forskjellige tilbudene som tilbys!

 

Adressen er følgende:

WEBTILBUD - webtilbud.cjb.net

Lenke til kommentar
Hva ønsker dere som følger med denne tråden? Skal jeg fortsette å oppdatere tråden eller vil dere bruke siden til elzon?

Ikke for å disse sida til elzon, men jeg foretrekker ihvertfall denne tråden. Her er alle tilbud på én side og vi får mail hver gang siden er oppdatert. :thumbup: Jeg syns denne tråden er helt konge. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...