Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å legge til flere butikker?

Feks.

http://www.mamoz.no/mamoz/data/default.asp

 

TaZ

Du synes ikke jeg har nok å gjøre da? ;)

 

Litt av problemet nå er at det ikke tillates flere bilder. Så det måtte i så fall bli uten bilder. Spørs også om ikke søket i prisguiden forsvinner hvis det kommer flere butikker. Med de butikkene som er med nå, tar det ca. en time å sette opp alt.

 

Spørsmålet man må stille seg hvis flere butikker skal inn i denne samletråden, er om det ikke er noen andre som bør komme før mamoz.no.

 

Nå har det vært snakk om at hardware.no skal komme med et opplegg ala tilbudsgrabberen. Men har ikke hørt noe mer om det. Da er det selvsagt uinteressant hvor mange butikker som er med da tilbudene hentes av et script.

Lenke til kommentar

Da er komplett oppdatert. Som den observante leser sikkert vil oppdage, har jeg ikke lagt til søk i prisguiden. P.g.a. tidspress vil jeg heller ikke gjøre det før til helgen.

 

Linken til mpx er omsider fikset. Takk for tipset :) Lurer på hvordan det var mulig å gjøre den feilen...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Dersom hver enkelt butikk først og fremst hadde hatt tilbud på ting de allerede var billigst på i prisguiden, DA.... Da hadde de fått til noe... ellers er det alltid noen som er billigere, eller vi snakker kun om få kroner opp til den nest billigste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...