Orjanp Skrevet 29. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Da e PS tilbake. 1 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Trist at PS ble fiksa på en torsdag da Jeg mener...den er vel ute av systemet igjen på mandag Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Ja, det kan godt være, men jeg har gjort noen grep som skal gjøre den mer stabil. Men det vil vise seg. Med PS kan man aldri vite. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Heeeey... det er mandag og PS er med, t.o.m oppdatert i dag Da må det nesten deles ut en medalje Bra jobba, gir all ære til deg...for dette kan umulig være PS sin fortjeneste hehe Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Takk Ja, var veldig spent i går, men fikk ikke sjekket om de fortsatt var med før nå. Var i dialog med PS for et halvt års tid siden om å prøve å få koden som legges ut til å bli mer lik fra gang til gang. Men det stoppet litt opp, og det har vel strengt tatt ikke skjedd så mye. Løsningen, som for øyeblikket fungerer, er strengt tatt bare å ta høyde for alle de forskjellige variasjonene tilbudene legges ut med. Har jo etterhvert opparbeidet meg en liten liste over de forskjellige måtene, så det er bare å sjekke for alle. Så vi får se hvor lenge det fungerer. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 ser ikke ut som noe hadde lyst til å oppdatere seg i dag Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Nei, nettet hjemme er dødt. Har vært uten siden onsdag. Så serveren får ikke gjort jobben sin. Skal kjøre oppdateringen fra laptopen i morgen på jobb. Men av en eller annen grunn, kobler jeg ikke «manglende nett» til «ingen oppdatering av ukenstilbud». Endret 10. oktober 2011 av Orjanp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Tråden er nå oppdatert. Det gjøres for øyeblikket manuelt siden serveren er uten nett, så oppdateringene vil komme sånn litt nå og da. 2 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvor lenge før tråden er oppe å går normalt? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Beklager at jeg ikke har oppdaget at det ikke fungerte. Har ikke lagt merke til at datoen og tilbudene ikke har endret seg. Tråden er oppdatert nå. Flytter kjøringen av scriptene fra serven offsite, til arbeidsstasjonen min hjemme. Så har jeg bedre kontroll på ting. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Ser ut som om ting har oppdatert seg fint i dag. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja det ser nyyyyydelig ut nå t.o.m PS er med enda hehe Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. november 2011 Rapporter Del Skrevet 7. november 2011 Da er det bare å slenge inn NetshopXL http://www.netshopxl.no/Campaign.aspx Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Takk for tipset. Har lagt den inn. Får se hvor lenge det holder. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 NetshopXL er for øyeblikket ikke oppdatert. Skal prøve å få det ordnet i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Da er PS og NetshopXL tilbake. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Ser ikke ut som om ting har oppdatert seg som de skal. Ser på det etter jobb siden jeg av en eller annen grunn ikke får ssh'et meg inn på boksen nå. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Da er ting oppdatert. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Er det bare meg, eller virker nettbutikkene veldig uinspirerte i sine valg av ukens tilbud nå siste året? Synes det har vært det samme hver uke omtrent, en samling TVer, bærbare PCer og kaffemaskiner. Hvor blir det av tastatur, mus, skjermkort i andre segment enn ca 1300kr, cpu osv? Endret 24. november 2011 av Pop Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Enig i at lokketilbudene har blitt mindre forlokkende de siste par årene. Jeg vet ikke om det er meg eller butikkenes tilbud som har endret seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå