Gå til innhold

USA propaganda i Norge. Kåre Aas.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
frohmage skrev (7 minutter siden):

Hva mener du? Jeg er jo klar over denne saken. Det jeg lurer på er om vi vet hva som skjedde med politifolka som misbrukte sine tilganger i USA's tjeneste. I mine øyne grenser denne aktiviteten til landsforræderi.

De fikk tiltale unlatelse for overvåkningen og dømt til å betale tilbake pengene. Ingen straff. Helt jævlig.

Lenke til kommentar
frohmage skrev (29 minutter siden):

Takk! Enig i at det er helt jævlig.

Det som er det verste er at saken ikke danner presedens. Juristene vridde det til slik at de slapp straff på et simpelt foreldelse teknalitet. En unik sak. Juristene fikk altså tiltale unlatelse for en sak som var foreldet. Hvordan går det ann å få tiltale unlatelse for en sak som er foreldet? Jeg skal fortelle deg at disse folka opererte i full forståelse av myndighets personer lenger opp i systemt. En rettsak hadde hatt potensial for å gjøre stor skade på det USA vennlige makkverket i Norge. Men dette kan skje igjen så hold øynene oppe.

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (2 timer siden):

Min gode "the 3 x". Du er tydeligvis en person som liker å skrive slagord. Hva om du prøvde å skrive noe med substans? Hvis du vet så mye bedre så del det med oss. Ikke svada som dette her.

Svada er det du og Klassekampen som står for

Billige poeng, myntet på primitive sjeler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...