Gå til innhold

Spåkulen vår 2020: Fortsetter Donald Trump som president?


Gjest Slettet-404071

Presidentvalget 2020  

141 stemmer

  1. 1. Tror du Donald Trump kommer til å vinne presidentvalget i 2020?

    • JA
      88
    • NEI
      53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jjkoggan skrev (23 timer siden):

1. Finn søknaden for stemmeseddelen på internett

2. Fyll ut søknaden

3- Send søknaden til fylkeskontoret 

4. Få stemmeseddelen i oktober via post

5. Stem og send stemmeseddelen til fylkeskontoret før valgdagen

https://www.ohiosos.gov/elections/voters/absentee-voting/#byMail

Ta deg tid til og se hele denne videoen: http://youtube.com/watch?v=jHSUZfuLgfk&feature=youtu.be

Lenke til kommentar

Jeg blir svært overrasket dersom Trump ikke blir gjenvalgt. 

For det første så stiller demokratene med en meget svak presidentkandidat som nærmer seg 80 år, og en som ikke bringer entusiasme til folket. Itillegg så har en sittende president en fordel - uansett hva i et valg, jeg vil si det er fordel Trump pr dags dato.

Hadde en samtale med en kollega av meg i Florida for noen dager siden. ifølge han så er entusiasmen for Trump stor i Florida, men er entusiasmen for Biden er nærmest lik null. Jeg opplevde også en stor entusiasme for Trump i Texas da jeg var der i 14 dager ifjor, spesielt i områdene rundt Fort Worth, Travis, El Paso og Dallas County. Jeg anser både Texas og Florida som sikre stater for Trump.

Jeg tror som tidligere nevnt at Trump kommer også til og ta hjem Minnesota, men Arizona ser ut til å gå til Biden. Tror også at Trump har en fordel i samtlige av vippestatene bortsett fra Pennsylvania.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071

Denne avstemningen stenger. Jeg har opprettet en ny tråd for hvem du tror kommer til å vinne presidentvalget i 2020. Den finner du her:

 

Resultat av avstemningen i denne tråden ble at de fleste forventer at Trump fortsetter som president:

image.png

Lenke til kommentar
  • Gjest låst og avklistret denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...