Jump to content
Sign in to follow this  
Øystein.F.

ANMELDELSE: Asterix & Obelix XXL 3: The Crystal Menihr

Recommended Posts

Så det fremstår som like ille/verre enn XXL2? Tror sist jeg spilte et brukbart Asterix-spill var i DOS-tiden, ev. Win95-tiden (husker ikke helt når spillet kom, bare at jeg hadde det på diskett og at det muligens var basert på den historien der de drar til England, for jeg husker vagt en rugby-kamp).

Annonse
Spartapus skrev (40 minutter siden):

Vet ikke hvorfor, men det er tilsynelatende umulig å lage et skikkelig godt Asterix og Obelix-spill.

Har du prøva Asterix på Sega Master System ? Syns sjølv det er bra: Men kan hende det er ein del nostalgi som gjer det bra for min del:)

Trazzer89 skrev (2 timer siden):

Har du prøva Asterix på Sega Master System ? Syns sjølv det er bra: Men kan hende det er ein del nostalgi som gjer det bra for min del:)

Jeg vet det er noen helt greie plattformspill med Asterix på eldre plattformer, men de har ikke fått noen virkelig gode spill slik som f.eks. Mikke Mus, Skrue McDuck, Turtles, Batman og mange andre har.

Hadde Asterix & Obelix på SNES. Digga det som barn, men når jeg prøvde det i nyere tid var det fullt av fiender som kom fra andre siden av skjermen i tilnærmet lik lysets hastighet for å slå deg tilbake ned i en grop som dreper deg umiddelbart.

Caesar in Gaul DLCen til Rome 2 var da et helt ok Asterix og Obelix spill.

Du tar en gruppe romere, også tar du en gruppe gallere, så gir du den galliske enheten max level(9)  og den romerske null. Så får du en perfekt reenacmtnent av Asterix og Obelix.