Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg vært utro?


Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er det mandig å bryte sammen og være usikker over 'bagateller'. Menn som kvinner er individer og alle må få være seg selv på godt og vondt. Det er først når man tørr å bryte sammen, tørr å vise, at man er en virkelig mann.

Her er du veldig selvmotsigende. Ellers enig i vurderingen din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som den type oppførsel som sårer meg.

 

Min kjæreste kan gjerne ligge med andre, ettersom jeg selv vil det samme - men det er viktig for meg at signaler som sendes til andre er tydelige og respektfulle ovenfor partner. Dette var da ikke respektfullt ovenfor din partner.

 

Vi definerer ofte utroskap forskjellig så det er vanskelig for noen andre enn henne å si hvordan hun opplever slikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi definerer ofte utroskap forskjellig så det er vanskelig for noen andre enn henne å si hvordan hun opplever slikt.

Vil bare legge ved at man kan ha hver sin versjon av hendelsene, ingen av dem er nødvendigvis ''feil''. 

 

F.eks jeg kan ikke fortelle deg hva du skal føle, eller kreve at min virkelighet MÅ være din også. Det blir helt feil av meg.

Lenke til kommentar

Nei, du har ikke vært utro, men det var en drittsekkoppførsel, både mot din kjæreste, ho jenta og deg selv.

 

Jeg har i etterkant beklaget meg ovenfor jenta, og vi har blitt enige om at vi ikke skal ha noe videre kontakt. Hun angret også på sin oppførsel - selv om det helt klart er jeg som har gjort noe galt her. 

 

Kjæresten min snakker jeg med neste helg, når hun kommer på besøk. 

 

Anonymous poster hash: 769f6...8ac

Lenke til kommentar

Når du flørter, har lyst til å flørte og kysse tilbake (selv om du ikke gjør det) og ikke trekker deg helt unna, så er det noe du bør si til kjæresten din.

 

Om dette er greit for din kjæreste er bare noe hun kan bestemme. Definisjonen på utroskap varierer fra person til person, men siden du får så dårlig samvittighet, tyder det på at du vet dette ikke var greit. Vær ærlig med kjæresten din. Det handler om respekt

Lenke til kommentar

Du antyder både at det å være mandig er knyttet opp mot å "tørre" å bryte sammen, og ikke, på en og samme gang.

 

Forbi det, så er nok ikke maskulinitet knyttet til dette i det hele, heller hva - om noe - som får en til å knekke.

 

Tørre å være seg selv, ikke nødvendigvis at alle må bryte sammen - man er som sagt forskjellig. (ikke alle menn er like følsomme)

Lenke til kommentar

Du var ikke utro, men du gjorde noe som – med god grunn – bidro til din dårlige samvittighet. Nok av folk som hadde tatt steget videre. Du skal være glad for at du ikke er i den kategorien. Du hadde hjertet på rett plass, og ryddet opp situasjonen i ettertid. Slik jeg ser det har du to valg; ta det som en personlig lærepenge og sørge for at det ikke skjer igjen, eller si det til kjæresten din og diskutere hvilke grunner som førte til at det skjedde i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig ikke utroskap. Utroskap er sex uten kondom. Ville likevel fortalt dama om hva som skjedde og kanskje foreslått litt spillerom mtp at det er avstandsforhold. ONS bør egentlig være greit i din situasjon. Har hun ikke forståelse for det bør dere nok revurdere.

 

Anonymous poster hash: b80bd...810

Så sex med kondom er ikke utroskap? Klining og den slags er helt greit?

 

Utroskap er subjektivt og det du foreslår er vel neppe greit i de fleste forhold. For noen er til og med flørting utroskap

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...