Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sende nakenbilde til en mann i forhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis han allerede har avvist deg så tviler jeg på at et nakenbilde, uansett hvor fristende, vil gjøre noen som helst forskjell.  Hvis han på ett eller annet plan har vært interessert så har han allerede sett på minst like frekke bilder inne i sitt eget hode og er han overhode ikke interessert så er han overhode ikke interessert.

 

Det er i alle fall sånn jeg ser det, basert på hvordan jeg selv har reagert på og opplevd lignende episoder.  På den annen side er vi alle forskjellige, så hva som helst kan selvsagt skje.

 

Kanskje faller han pladask for den veldreide (antar jeg) unge kroppen din, kaster ut kjæresten sporenstreks, ber deg flytte inn dagen etter og så lever dere lykkelig sammen for alltid.  Eller kanskje ser kjæresten hans bildet, hiver ham på dør og han legger deg inderlig for hat resten av livet fordi hun var hans livs store kjærlighet.  Hvem vet.

 

Til slutt vil jeg bare benytte anledningen til å nevne at hvis du har for mange nakenbilder, så har jeg mye ledig plass på telefonen.....

Endret av Belfaborac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis han allerede har avvist deg så tviler jeg på at et nakenbilde, uansett hvor fristende, vil gjøre noen som helst forskjell.  Hvis han på ett eller annet plan har vært interessert så har han allerede sett på minst like frekke bilder inne i sitt eget hode og er han overhode ikke interessert så er han overhode ikke interessert.

 

Det er i alle fall sånn jeg ser det, basert på hvordan jeg selv har reagert på og opplevd lignende episoder.  På den annen side er vi alle forskjellige, så hva som helst kan selvsagt skje.

 

Kanskje faller han pladask for den veldreide (antar jeg) unge kroppen din, kaster ut kjæresten sporenstreks, ber deg flytte inn dagen etter og så lever dere lykkelig sammen for alltid.  Eller kanskje ser kjæresten hans bildet, hiver ham på dør og han legger deg inderlig for hat resten av livet fordi hun var hans livs store kjærlighet.  Hvem vet.

 

 

Ja han avviste meg. Men han sa jeg er fin, derfor øyner jeg ett håp.

Hvorfor skal hun kaste ham ut på grunn av at JEG sendte ham ett bilde? det er jo ikke riktig vel? .. 

 

 

 

Anonymous poster hash: 4660a...ce2

Lenke til kommentar

Han må vel ha gitt deg en grunn til å sende'n et bilde? Damer sender vel ikke bare bilder til hvem som helst tilfeldige uten å ha en viss grunn?

 

"Øyner et håp", øyner du et håp om å rasére et forhold? Temmelig kynisk av deg. Gro et hjerte og få beina ned på bakken. Sikkert tusenvis av andre der ute du kan menge og meske deg med. La forholdsfolk være i fred.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hvorfor skal hun kaste ham ut på grunn av at JEG sendte ham ett bilde? det er jo ikke riktig vel? ..

 

Fordi:

 

Han må vel ha gitt deg en grunn til å sende'n et bilde? Damer sender vel ikke bare bilder til hvem som helst tilfeldige uten å ha en viss grunn?

Ellers kan jeg bare samstemme i dette:

 

"Øyner et håp", øyner du et håp om å rasére et forhold? Temmelig kynisk av deg. Gro et hjerte og få beina ned på bakken.

 

Man går ikke med viten og vilje inn for å føkke opp et etablert forhold og potensielt to menneskers liv med mindre man er ganske så råtten og jævlig selvsentrert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg vil tørre å påstå at dette blir ett overgrep mot han! Det blir som at ei dame mottar dickpicks som hun ikke ønsker, bare motsatt vei.

Om du skal sende pikante fristende bilder til han så bør han på forskudd ha sagt ja til å motta slike. Har man allerede sendt ett og han sier stopp så skal dette også respekteres.

 

Det er helt innenfor for en mann eller kvinne å si at en person er veldig fin, sexy, veldreid, flott personlighet uten at man faktisk er interessert i ett forhold med vedkommende. Er han i ett lykkelig forhold og ønsker å fortsette med det så respekter det vil jeg si.

 

Mine små tanker i det minste.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Okei folkens. Jeg ønsker ikke ødelegge noe for noen. Hadde jeg fått det som jeg ville hadde han fortsatt i forholdet sitt og jeg kunne hatt ham på lån av og til.

 

Jeg synes det er svært synd at norske kvinner generelt er kontrollerende og eiesyk. Selv om man er i ett forhold eier man ikke vedkommende. Hvorfor ikke dele, tenker jeg? 



Anonymous poster hash: 4660a...ce2
Lenke til kommentar

Man bør huske på at forhold er forskjellige, i noen forhold godtar man at man deler ( ofte fra 30 årene ) da kvinnen eller mannen kan ha nedsatt sexlyst, i andre forhold har man enighet om å være trofaste og godtar i beste fall bruk av leketøy videoer osv.

 

For din del så kan et nakenbilde av deg selv være mer ødeleggende for deg enn for ham, så jeg hadde hoppet over. 

 

Jeg og kona har valgt å holde oss til hverandre, jeg godtar at hun synes at andre menn er pene og hun godtar at jeg synnes andre kvinner er pene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som Malvado sier så er noen forhold forskjellige, noen har åpne forhold, noen kan bli med på swingers av og til, noen har med en ekstra av og til for trekant eller partnerbytte. Det viktigste her er at de 2 i ett forhold er enig med hverandre om hva som er ok og ikke ok, samme regler for begge er også helt klart best. F.eks min kone og jeg har ett åpent forhold hvor vi har 2 grunnregler. 1. Bruk kondom ved samleie eller bruk av sexlekeøty som ikke er ens egne. 2. Ikke vær i tvil om at man ønsker å gjennomføre det med vedkommende.

 

Nå er vi rundt 45 begge to og har hatt det slikt i 20 år fra rett etter at vi ble kjent. Kjemien og tillit/respekten til hverandre har vært på topp fra dag en for oss.

 

Ang siste fra TS om å "dele", om han har lyst på deg som en liten på si og hans nåværende partner sier at det er 100% ok etc, så er det håp og muligheter for å få seg litt. Men så vidt meg lest opp her virker det ikke ut som han/de har interesse av slikt, at de rett og slett er monogame.

Lenke til kommentar

Du kan få sende til meg.

Jeg er i forhold, men kikker gjerne på andre :D

 

Folk er usikre på seg selv. Da blir man eiesjuk og redd konkurranse av frykt for å bli utkonkurrert. :)

 

Jeg hadde allikevel ikke opprettholdt kontakt med denne personen var jeg deg. Kom at folk flest ikke aksepterer å dele så er det like greit å huske på at det er massevis av mannebein å ta av som ikke er opptatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Okei folkens. Jeg ønsker ikke ødelegge noe for noen. Hadde jeg fått det som jeg ville hadde han fortsatt i forholdet sitt og jeg kunne hatt ham på lån av og til.

 

Jeg synes det er svært synd at norske kvinner generelt er kontrollerende og eiesyk. Selv om man er i ett forhold eier man ikke vedkommende. Hvorfor ikke dele, tenker jeg? 

 

Anonymous poster hash: 4660a...ce2

 

 

Jeg synes du viser veldig motstridende beskjeder her. Du ønsker ikke å ødelegge for noen - så hold deg til den filosofien. Ikke gi noen risiko for å ødelegge for noen. Ikke send sensitiv informasjon og bilder til noen som kan bli fristet og bli villedet av det. Det kan føre til konsekvenser, hva om kvinnen i forholdet tar livet sitt? Da er du en direkte årsak til det. Du kan ikke leke med folks mest sensitive følelser på denne måten.

 

Jeg har lekt meg med tanken på å ta hevn på folk som har såret meg i livet, ved for eksempel å tukle med bilen deres. Uskyldige ting som kan koste mye penger, men som setter bilen ut av stand for en stund. Men da tenker jeg: Hva om de må på sykehuset og bilen ikke virker? Da har jeg drept noen!

 

Man må være forsiktig med å tulle rundt folks liv på alle måter. Prøv å vær disiplinert og la folk være i fred. Da jobber du -for- samfunnet og deg selv.

 

Hva om du får en mann en gang som du virkelig var glad i, ville du likt at ei annen dame satte forholdet på spill med å sende lettkledde bilder til han? Tenk om hele livet ditt var basert på kjærligheten til han og forholdet, og han valgte å dumpe deg på dagen på grunn av dette. Sjansen er kanskje lav, men det -er- en sjans for det.

 

Man gambler ikke med folks liv, er min grunnfilosofi. Livet dreier seg om å ha en grunndoktrine av etikk. Å bry seg om andre på et fundamentalt nivå.

 

 

 

Kjærlighet dreier seg ikke om å være kontrollérende og eiesyk. Men det er jo sterke og sensitive følelser man ikke ønsker at partneren skal dele med andre. Og dét gjør man hvis man godtar å motta slike bilder fra andre. Og du tilgjengeliggjør for dette, og har makten til å la være. Så du burde la være.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er svært synd at norske kvinner generelt er kontrollerende og eiesyk. Selv om man er i ett forhold eier man ikke vedkommende. Hvorfor ikke dele, tenker jeg?

 

Dette har lite eller ingenting med om kvinner (eller menn) er norske eller ei.  Uansett hvilket land eller verdensdel du ser på utgjør åpne forhold, polyamorøse forhold eller hva det nå måtte være kun en promille av totalen.  For det STORE flertallet av av menn og kvinner kloden over er et monogamt forhold det som gjelder.  Så kan man like eller mislike det som man vil, men det forandrer ikke det underliggende faktum.

 

Som en som har bodd eller oppholdt seg i lang tid i flere land kan jeg også si at jeg ikke opplever norske kvinner som mer kontrollerende eller eiesyke enn kvinner av andre nasjonaliteter.  Dog har jeg knappest et statistisk signifikant grunnlag å uttale meg på.

Lenke til kommentar

 

Okei folkens. Jeg ønsker ikke ødelegge noe for noen. Hadde jeg fått det som jeg ville hadde han fortsatt i forholdet sitt og jeg kunne hatt ham på lån av og til.

 

Jeg synes det er svært synd at norske kvinner generelt er kontrollerende og eiesyk. Selv om man er i ett forhold eier man ikke vedkommende. Hvorfor ikke dele, tenker jeg? 

 

Anonymous poster hash: 4660a...ce2

 

En fin ting er å tenke, når man tenker kan man tenke på bananer eller oppussing.

 

Man kan også snu ting på hodet og spørre seg selv hvordan hadde du følt det hvis du var kona, og oppdager at mannen din er utro med stor sjanse ei som er mye yngre?

 

Hadde du jublet? Hvis svaret er nei er vel dette mysteriet løst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En fin ting er å tenke, når man tenker kan man tenke på bananer eller oppussing.

 

Man kan også snu ting på hodet og spørre seg selv hvordan hadde du følt det hvis du var kona, og oppdager at mannen din er utro med stor sjanse ei som er mye yngre?

 

Hadde du jublet? Hvis svaret er nei er vel dette mysteriet løst.

Man kan tenke, at folk har forskjellig meninger og avtaler seg imellom. Det er ikke nødvendigvis utroskap og det kan være helt greit for partene at de har seg andre plasser. Så det er ett legitimt spørsmål og tanker rundt det.

Det er vel de færreste som jubler fordi partner forholder seg til hva man er enige om, så den løsningen av mysteriet tror jeg du bommer totalt på.

Lenke til kommentar

Jeg hadde latt mannen min hatt seg med andre. Det er forskjellen på meg og majoriteten av andre kvinner. Jeg kjenner ikke på sjalusi ei heller kontrollbehov, ikke i sammenheng med sex. Skulle jeg følt på noe slikt måtte han ha utviklet en dyp connection med dette andre kvinnemennesket og forlatt meg for henne uten noe snev av interesse for meg, ja da kunne jeg følt meg ganske trist. 

 

Det er det jeg mener, jeg ønsker ikke dra han fra hjem, bil, båt hytte ,kone, barn. Jeg vil være en bonus i det hele. Det hjelper selvsagt ikke, om ikke han tenker det samme  :nei: Det er lov å håpe da.



Anonymous poster hash: 4660a...ce2
Lenke til kommentar

Jeg synes du viser veldig motstridende beskjeder her. Du ønsker ikke å ødelegge for noen - så hold deg til den filosofien. Ikke gi noen risiko for å ødelegge for noen. Ikke send sensitiv informasjon og bilder til noen som kan bli fristet og bli villedet av det. Det kan føre til konsekvenser, hva om kvinnen i forholdet tar livet sitt? Da er du en direkte årsak til det. Du kan ikke leke med folks mest sensitive følelser på denne måten.

 

Jeg har lekt meg med tanken på å ta hevn på folk som har såret meg i livet, ved for eksempel å tukle med bilen deres. Uskyldige ting som kan koste mye penger, men som setter bilen ut av stand for en stund. Men da tenker jeg: Hva om de må på sykehuset og bilen ikke virker? Da har jeg drept noen!

 

Man må være forsiktig med å tulle rundt folks liv på alle måter. Prøv å vær disiplinert og la folk være i fred. Da jobber du -for- samfunnet og deg selv.

 

Hva om du får en mann en gang som du virkelig var glad i, ville du likt at ei annen dame satte forholdet på spill med å sende lettkledde bilder til han? Tenk om hele livet ditt var basert på kjærligheten til han og forholdet, og han valgte å dumpe deg på dagen på grunn av dette. Sjansen er kanskje lav, men det -er- en sjans for det.

 

Man gambler ikke med folks liv, er min grunnfilosofi. Livet dreier seg om å ha en grunndoktrine av etikk. Å bry seg om andre på et fundamentalt nivå.

 

 

 

Kjærlighet dreier seg ikke om å være kontrollérende og eiesyk. Men det er jo sterke og sensitive følelser man ikke ønsker at partneren skal dele med andre. Og dét gjør man hvis man godtar å motta slike bilder fra andre. Og du tilgjengeliggjør for dette, og har makten til å la være. Så du burde la være.

 

Jeg ser hva du mener. Det er selvsagt ikke noe jeg vil skal skje.

 

Dette er bare så dumt :( Jeg tror ikke jeg har vært ordentlig forelsket før tidligere, selv om jeg har vært i 2 lange forhold siden jeg var 13. Dette blir å høres veldig rart ut tror jeg, da det er fjernt for de fleste ; jeg har aldri sett på utseendet til menn. Alle mine venninner har alltid vært veldig opptatt av akkurat det, snakket om menn, sett på de etc. Jeg har alltid følt meg så rar da det ikke har vært noe jeg er opptatt av.  Helt til jeg møtte han, selvsagt! Han har de fineste hendene jeg har sett. Jeg tenker ofte på han og uansett hvor mye jeg prøver vil tankene ikke bort.

 

Jeg har generelt hatt mange forskjellige menn/gutter springende rundt føttene mine, blir beglodd ute i offentligheten og jeg har syntes slike er ekle. Når jeg da møter denne mannen følte jeg bare en sterk tiltrekning jeg ikke har kjent på før, bare noe ved han som person, når han da i tillegg ikke la an på meg ble jeg ganske sjokkert, om jeg kan få si det slik. 

 

Det er bare noe ved han som jeg liker. Utstrålingen, måten han er på, måten han går på, hendene hans, fjeset hans, øynene hans, ja alt egentlig.

 

Jeg tror ikke jeg er forelsket men jeg er hvertfall veldig betatt, plagsomt betatt. Jeg vet egentlig ikke hva godt det skulle gjøre om jeg hadde fått viljen min heller, det jeg håper er at det skal gå over da.

 

Kanskje jeg er for vandt til at alle menn vil ha meg, plutselig møter jeg en som ikke vil ha meg og da vil jeg ha han for jakten sin del? jeg vet faktisk ikke. Liker å tro jeg har god selvinnsikt men i dette tilfellet er jeg bare helt på bærtur. 

 

Noe må jo skje. Enten må jeg få en så hard avvisning at jeg aldri noensinne tør å se på han igjen, eller så må jeg få han til sengs. Det er bare to alternativer, lurer på hvor lenge jeg skal gå rundt tenke på en person jeg aldri noensinne vil røre ved? grusomt.

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 4660a...ce2

Lenke til kommentar

Har liksom en sterk brennende indre trang til å ta tak i ansiktet hans, kysse han overalt, ta tak i buksa hans og rive den av, suge pikken hans samtidig som jeg ser det deilige trynet vrenge seg i tilfredsstillelse frem til jeg setter meg på pikken hans og rir til den store gullmedalje samtidig som jeg holder fast ansiktet hans med hendene mine. Jeg er helt sikker på at jeg har fått orgasme før vi hadde begynt, det er faktisk så ille. Tror det er en fare for at han ikke hadde kjent noe friksjon da det hadde vært så SYKT vått nedentil. Ja , kort oppsummert.. Det er bare helt sprøtt at jeg kan være så jævlig kåt på en person jeg egentlig ikke kjenner. Har dere hatt det slik før med andre damer??? er det normalt? Kanskje det er unormalt.. Psykolog hjelp neste! :rofl: Når jeg tenker på han føler jeg meg som ett villdyr, rett og slett. 



Anonymous poster hash: 4660a...ce2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...