Gå til innhold

Erfaringer med HappyBytes?


Anbefalte innlegg

Ok, fikset sånn selv for en mnd ish siden.. funket bra hittil, men var ikke klar over at de sjekker om den kun blir brukt utenfor Finland..

Di kan gjøre det. trur ikke det skjer i teorien. og om di gjør får du sms som varsler om at det slutter å funke 14 dager i forveien derfor det er lurt å ha et backup sim liggende klart om det skulle hende.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

1 GB/døgn er totalt 30 GB/mnd. Totalt antall GB er et kupp til 400,-, men ulempen er at du har begrensninger selv i hvordan du bruker kvoten. Jeg må si jeg har blandede følelser angående abonnementet her da mitt bruk ikke passer abonnementet her. Jeg kan gå i flere dager uten å bruke noe, men brått må jeg til Ullevål med kid, oh da må andre kid ha underholdning på nettbrett. Da går det brått 5-8 GB på en dag, og jeg har stadig brukt mindre enn 30 GB/mnd 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har fortsatt intro-abonnementet hvor jeg ikke betaler noe månedsavgift om jeg ikke bruker abonnementet.

Min erfaring er bra og de er spesielt rimelig på utenlandstrafikk. 

Jeg finner ikke datatrafikk særlig attraktivt hos dem, og synes de bør innføre datapakker i tillegg til prisstrukturen de har nå. Dette vil gi mye bedre valgfrihet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...