Gå til innhold

Hvilket spill har du sløst mest penger på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verste spill jeg har kjøpt er nok "Enter the matrix". Alle hadde reklamert og sagt det var så bra, men når det kom var det fullt av bugs og du kunne bare 20 moves (reklamert 3000).

Skrevet (endret)
Verste spill jeg har kjøpt er nok "Enter the matrix". Alle hadde reklamert og sagt det var så bra, men når det kom var det fullt av bugs og du kunne bare 20 moves (reklamert 3000).

Kanskje de telte 3000moves med alle de gangene når du rykket fram 1millimeter?

:p

Endret av Playmaster
Skrevet (endret)
black & white  :cry:

Mest bedritne spillet jeg noengang har sett

Black & White var/er fantastisk... :w00t:

Eurofighter Typhoon Og Morrowind.......Bad :no:

Blasfemi! :angry: :angry: Morrowind er et G-E-N-I-A-L-T spill!

warcraft III

Enda en genial tittel! Warcraft 3 er fantastisk jo.

Uansett, mitt verste kjøp ever må være Theme Park World... :ermm: Booooring :p

Dark Reign 2 kjøpte jeg på SpaceWorld il 99 kroner. Da Dark Reign 1 var helt knall, håpet jeg at toeren skulle være bedre, de lovet bedre grafikk og det ene og det andre. Resultat: Traaaaagisk spill. Tragisk med stoooor T.

Endret av Dingot0m
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Wayne Gretzky 3D Hockey på N64 (699,-)

Nagano Winter Olympics på N64 (699,-)

Sinnsyke priser for så elendige spill.

Skrevet
599 spenn for thief 2 hakke prøvd det engang!

Årets. Her har vi et av tidenes beste spill så dømmer du det nord og ned fordi du aldri prøvde det. G_g norsk ungdom! ;)

Skrevet

Black & White må klassifiseres som et dårlig kjøp. Likte det ikke :(

Har ikke likt Half-Life heller noe særlig, faktisk, men satser på at Half-Life² blir bra :)

FIFA 99 hadde jeg mye morro med, men på den tiden var jeg liten og likte fotball :p

Counter-Strike har jeg aldri likt, men det har jeg aldri kjøpt heller.

Kan vel heller liste opp gode kjøp: Deus Ex (Å herremann hvor bra!!), WarCraft III+Frozen Throne, Diablo 2 + Lord of Destruction, Medal of Honor: Allied Assault og Outlaws (var artig når jeg var 10-12 år :p)

Skrevet

Deus Ex var UTROLIG kan sitte å spille det enda jeg :) sinnsykt spill!

Ble fort glad i WC3 også (har ikke fått anskaffet meg TFT :p)

Og Diablo 2 + LoD Brukte MASSE tid på det spillet.. Er ikke like gøy som det var før nå nei.. Må ikke glemme StarCraft da! :D

Måtte bare svare på det det du sa der -NeoRag- :p

Skrevet

Spillet jeg har brukt mest penger på uten å være ORDENTLIG tilfredsstillt er Ultima Online. Har betalt for det i nesten 4 år og har fått ganske mye underholdning ut av det, men fyfan så slit.

Skrevet

Tydeligvis er BF, NFS U, WC 3, MW, Diablo, Splinter Cell, for vanskelige for noen av dere. Hva er det dere spiller da Wolfenstein 3d? Eller... det bruker jo engelsk og det er vel så vanskelig å bruke musa, syns dere :scared:. Men siden det er så mange bra'e titler dere "slakter" så lurer jeg på: Hva spiller dere egentlig?

Mitt værste kjøp var helt klart Myst :thumbdown: . Trodde det skulle ligne på Zork: Grand Inquisitor men neida.

Skrevet

Det dummeste kjøpet jeg har gjort er Repunlic-the revoloution.

Det var vist litt for avansert og litt for lite aksjon for mindel :nei:

Skrevet

Et annet bumkjøp jeg har hatt er definitivt American Qonquest. Dårlig grafikk, kjedlig gameplay og 2 timers undeholdning. De betse spillene jeg har jkøpt må definitivt være WC3+TFT og alle neverwinter nights.

Skrevet
Baldurs Gate 2.. skal aldri mer kjøpe et spill uten å teste det først.

BG2? Håhå! Et av de spillene som har gitt meg mest glede. Det og Jagged Alliance 2 (som jeg faktisk nylig begynte med igjen, og det holder fremdeles mål). Dette nevnes siden folk har begynt å nevne bra spill igjen,

• 1 måned senere...
Skrevet

Samme her, 500 spenn i dass..

:thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...