FuglFøniks Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Husker jeg kunne velge hvilket spill jeg ville av pappa, så valgte jeg Europe Universalis... Makan til drittspill
Togo Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Europa Universalis 1 og 2 er da bra det, bare trenger litt mer iq enn 0 for å spille det
Bobby_Brown Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 NBA Hang Time på salige N64. Jeg tror ikke jeg splte det to hele timer en gang..
FuglFøniks Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Europa Universalis 1 og 2 er da bra det, bare trenger litt mer iq enn 0 for å spille det BRA!? Nei fy søren, nå får du gi deg. Jeg spilte det litt ihvertfall, og jeg var ikke letteid
Cruento Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 (endret) Dungeons & Dragons Heroes er uten tvil det spillet jeg har sløst mest penger på. Kjøpte det faktisk nylig og så frem til et bra RPG på Xboxen min, men den gang ei. Historien var jo bare søppel og gameplay og grafikk var heller ikke noe å skryte av. En veloppbygd historie er et must i RPG-sjangeren. Noen andre som har prøvd spillet? Edit: Error Endret 19. april 2004 av CheesyPoff
1G FSB Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 bandits -phoenix rising 500kr .spilt det en gang... fikk ikke solgt det på qxl for 40 kr en gang
Ken Ove Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Du må sjekke XP-innstillingene på spillets "egenskaper" hvis du ikke får det til. Jeg har forresten sløst en del penger på Crystal Chronicles - det dårligste FF-spillet hittil!
Cursio Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Kjøpte Splinter Cell på spiderman (dyreste butikken i by'n)Kom forbi første level (eller gjor jeg det) så gad jeg ikke mer. Splinter Cell er jo et av tidenes beste spill! Skal vi bli venner...? Hehe... Ihuga Splinter Cell fan jeg og!
Knarke Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Det jeg angrer mest på er Tribes 2 - Synder! Mer sier jeg ikke! Jeg angrer grusomt på alle spillene jeg spilte på PS1, jeg skulle heller spart opp de pengene, sett fram i tiden, så kjøpt en monster-pc til riktig tid. Men, Conflict: desert storm var grusomt. Nesten like dårlig som "Hearts of iron" Uff. Uansett, angående det å laste ned spill: Selvfølgelig, å laste ned alle spill man spiller dreper jo spill-bransjen, men, jeg ville aldri kjøpt halvparten av de tingene jeg laster ned. Alt jeg finner verdig, som jeg kommer til å bruke mer enn 5 timer på kjøper jeg. Man prøver tross alt klær før man kjøper de, liker man det ikke, går de rett tilbake til hyllen. Synd for små developers, men, man gir da ikke bort penger uten noe utbytte.
Penneknekt Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Advanced Tactical Fighters (ATF) er vel det dyreste, men jeg likte det jeg.
Cruento Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 (endret) Skal vi bli venner...? Hehe... Ihuga Splinter Cell fan jeg og! Lider du av mangel på venner? Jeg kjenner en som har samme problemet. Er du interessert i en hook-up? Endret 20. april 2004 av CheesyPoff
Gigant Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 final fantasy crystal til game cube trodde det var mega bra men dritt to dager spillte jeg det 599kroner rett i dass! dumme gaute dum gaute
XDamage Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Var en gang med å spleise på et stort Warhammer miniatyr spill sett for nybegynnere. Kosta meg vel rundt 600,-. Først etterpå oppdaga jeg hvor sinnsvakt kjedelig det er å male små plastfigurer...vi kom aldri igang med å spille selve spillet, og driten gikk for det meste i søppla.
Ken Ove Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Jeg må innrømme at heller ikke FF8 er så fantastisk som de skal ha det til. Jeg leste at en dansk anmelder hadde kalt det for et "pubertets-spill". Artig forklaring som desverre stemmer.
Killerzevs Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 UNLIMITED SAGA!!!!! Så kult ut, men var veldig dritt......
Thewiz Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Kjøpte Splinter Cell på spiderman (dyreste butikken i by'n)Kom forbi første level (eller gjor jeg det) så gad jeg ikke mer. Splinter Cell er jo drit bra da!
Ken Ove Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Det eneste som er bra med Unlimited Saga er selve innpakningen og alt maset om at det er så spesielt. Spillet suger hvis du ikke er japansk.
Playmaster Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 (endret) NBA Hang Time på salige N64. Jeg tror ikke jeg splte det to hele timer en gang.. Det synes jeg er digg jeg. Er jo så morsomt med at det er usannsynelig spill og Endret 1. mai 2004 av Playmaster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå