Gå til innhold

Dette blir datoen for Huaweis nye flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Denne blir mentalt bra. USA kan ta seg en bolle, Huawei er ledende på markedet nå, best på kamera, veldig bra grensesnitt, bra specs osv.

 

Så du mener Kina som er et diktatur ikke skal ta seg ei bolle? Kan jeg tør å spørre deg hvor gammel du er?

Du kommer tilbake hver gang det er snakk om Kina, kun for å trolle, hvor gammel er du?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Den kommer med Android som er en åpen kilde kode, er bare til og laste ned Google play service og Google play store fra apk mirror.

 

Det var det jeg også tenkte. Er jo bare å laste ned Google Play, så er du good to go?

Jeg er litt skeptisk. Hadde en gang en Kina eksklusiv Samsung Galaxy s7 mobil, uten google services installert. Apker nyttet ikke og bootloaderen var lukket, altså custom rom også uaktuelt. Her måtte man ta til takke med applikasjonsbutikker utenfor playstore og apper som ikke trengte google tjenester. Mister bla. snapchat, youtube og chrome.

 

Hvor sikre er dere på at Huawei mate 30 pro ikke vil lide samme skjebne?

Lenke til kommentar

 

 

Den kommer med Android som er en åpen kilde kode, er bare til og laste ned Google play service og Google play store fra apk mirror.

 

Det var det jeg også tenkte. Er jo bare å laste ned Google Play, så er du good to go?

Jeg er litt skeptisk. Hadde en gang en Kina eksklusiv Samsung Galaxy s7 mobil, uten google services installert. Apker nyttet ikke og bootloaderen var lukket, altså custom rom også uaktuelt. Her måtte man ta til takke med applikasjonsbutikker utenfor playstore og apper som ikke trengte google tjenester. Mister bla. snapchat, youtube og chrome.

 

Hvor sikre er dere på at Huawei mate 30 pro ikke vil lide samme skjebne?

Du er inne på noe her, men årsaken til at S7en ikke kunne laste ned noe var nok at den var tiltenkt kun det kinesiske markedet som har/hadde strenge sensurregler og IKKE tilgang til flere amerikanske tjenester og nettverk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...