Gå til innhold

Er de fleste terroraksjonene i Norge fra høyreekstreme?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er selv utlending ig forstaar godt at noen ikke liker moerkhuder som kommer til norge og nyter det gode livet mens enkelte etniske nordmenn sliter i samfunnet. Der for har jeg flytyet raeva mi tilbake til utlandet. Jeg tror det underliggende problenet er usa, de har en tendens aa skape uro i fattige land og deretter ber land som norge ta imot flyktninger. Hadde usa ikke invadert og latt mitt land veare i fred saa hadde jeg aldri behoevet og flyttet fra mitt land. Blame anerica

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har ikke akkurat spesielt mange tilfeller her til lands.

 

Eneste store massemordertilfellet vi har hatt var rase/nasjonalistisk og rettet mot de han anså som røttene for at man slapp inn utlendinger og muslimer. Det er en høyreekstrem bølge som kommer over Europa, med grupperinger som tar mye plass i media og noen som maner til krig mot innvandrere.

Det er nok til å reagere og ha fokus på det.

 

Men så er det jo folk her som hadde stått dagen etter krystallnatten og sagt "Hvorfor snakker vi ikke om de ved siden av jødenes butikker som ble skadelidende?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

mulla krekar har terrorisert norske skattebetalere med sine rettsakostnader gjennom tidene

 

kilde: 

https://www.aftenposten.no/norge/i/w52M/Krekar-har-kostet-justissektoren-over-seks-millioner-kroner

 

De siste 12 årene har Krekar kostet ca. det samme som Breivik koster årlig.

 

https://www.nrk.no/norge/breivik-koster-5_2-mill.-arlig-1.13320891

 

Legg til 100 mill for rettsaken.

Og de hundrevis av millionene skadene har kostet samfunnet.

 

Krekar er en dråpe i havet

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Kanskje vi kan få en liste over alle terrorangrep utført av muslimer i Norge? Ta dere tid, dette er selvsagt et bredt område som kommer til å kreve utrolig mye research.

Virker mer som at det er ekstremistene i Norge som er for dumme i hodet, til å klare terrorangrep i Norge, enn at det ikke finnes ekstremistiske muslimer i Norge. Som nevnt har det vært 2 forsøk bare i år.

Høyreekstrem terror/terrorforsøk ligger vell bare på 2 i antall det siste tiåret.

Men dessverre så var et av tilfellene utrolig vellykket.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Virker mer som at det er ekstremistene i Norge som er for dumme i hodet, til å klare terrorangrep i Norge, enn at det ikke finnes ekstremistiske muslimer i Norge. Som nevnt har det vært 2 forsøk bare i år.

Høyreekstrem terror/terrorforsøk ligger vell bare på 2 i antall det siste tiåret.

Men dessverre så var et av tilfellene utrolig vellykket.

Såkalte Høyreekstreme er bare noe politikerne og PST har funnet opp for å fremme sin politiske agenda agenda. Og såkalte høyreekstreme  terror/terrorforsøks ligger vell bare på 2 i antall det siste tiåret., men begge har vært falsk flagg aksjoner, utført med politiets og polititikernes godkjennelse.

Lenke til kommentar

Virker mer som at det er ekstremistene i Norge som er for dumme i hodet, til å klare terrorangrep i Norge, enn at det ikke finnes ekstremistiske muslimer i Norge. Som nevnt har det vært 2 forsøk bare i år.

Høyreekstrem terror/terrorforsøk ligger vell bare på 2 i antall det siste tiåret.

Men dessverre så var et av tilfellene utrolig vellykket.

Så fine kilder du har!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...