Gå til innhold

Apple-ansatte lyttet til 1000 Siri-samtaler hver eneste dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er spesielt med denne saken rundt Apple, er jo nemlig at dette selskapet prøver å være en av de som tar personvern på alvor. Det er ikke lenge siden de slo seg på brystet og brukte dette i markedsføring for å skilles seg fra resten av de store teknologiselskapene.

Men når det nå viser seg at ting som dette skjer hos Apple, så har de er problem.

 

Jeg stusser også litt på kommentaren til Apple når de sier at de ønsker å skape den beste siri-opplevelsen og beskytte brukernes private data. Jeg er ikke overbevist om at de to er forenlige

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det som er spesielt med denne saken rundt Apple, er jo nemlig at dette selskapet prøver å være en av de som tar personvern på alvor. Det er ikke lenge siden de slo seg på brystet og brukte dette i markedsføring for å skilles seg fra resten av de store teknologiselskapene.

Men når det nå viser seg at ting som dette skjer hos Apple, så har de er problem.

 

Jeg stusser også litt på kommentaren til Apple når de sier at de ønsker å skape den beste siri-opplevelsen og beskytte brukernes private data. Jeg er ikke overbevist om at de to er forenlige

 

Er det virkelig så vanskelig å forstå at for å kunne forbedre produktet så må de lytte til samtaler? De trenger forskjellige aksenter og språk som de ikke har på kontoret. Samtlige av produsentene har lyttet på samtaler, og i Apple sin situasjon så har det vært anonymt. 1000 samtaler hver dag, det er ikke 0.0001% av brukerne sine. Stuss i vei på kommentaren til Apple du, jeg stusser enda mer av din kommentar og forståelse.

Lenke til kommentar

 

Det som er spesielt med denne saken rundt Apple, er jo nemlig at dette selskapet prøver å være en av de som tar personvern på alvor. Det er ikke lenge siden de slo seg på brystet og brukte dette i markedsføring for å skilles seg fra resten av de store teknologiselskapene.

Men når det nå viser seg at ting som dette skjer hos Apple, så har de er problem.

 

Jeg stusser også litt på kommentaren til Apple når de sier at de ønsker å skape den beste siri-opplevelsen og beskytte brukernes private data. Jeg er ikke overbevist om at de to er forenlige

 

Er det virkelig så vanskelig å forstå at for å kunne forbedre produktet så må de lytte til samtaler? De trenger forskjellige aksenter og språk som de ikke har på kontoret. Samtlige av produsentene har lyttet på samtaler, og i Apple sin situasjon så har det vært anonymt. 1000 samtaler hver dag, det er ikke 0.0001% av brukerne sine. Stuss i vei på kommentaren til Apple du, jeg stusser enda mer av din kommentar og forståelse.

Haha. Det er hakket verre hvis du ikke forstår at Apple ikke bare kan tyvlytte på kundenes privatliv bare fordi de ikke har funnet noen bedre måte å drive produktutvikling på.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...