Gå til innhold

Nå har Dragon Age 4-sjefen også forlatt BioWare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist å se BioWare dø en sakte pinefull død forran øynene våre, et selskap som tidligere var synonymt med kvalitet og produsent av noen av mine all time favoritt spill. Dragon Age 4 må nok selge som ingenting annet om EA ikke snart drar ut pluggen som de har gjort med X antall ikoniske studioer oppigjennom.

Lenke til kommentar

Har Inquisition liggende hjemme, men har ikke prøvd det. Er det bra?

 

Når ikke opp til Dragon Age Origins, men Inquisition var på sett og vis en return to form for BioWare  når det kom ut så det er absolutt ett svært godt spill. Det ga oss ett håp om at ting kanskje skulle ordne seg for BioWare etterhvert men med flausene de har gitt ut  de siste årene viste det seg å være feil.  

Lenke til kommentar

Trist å se BioWare dø en sakte pinefull død forran øynene våre, et selskap som tidligere var synonymt med kvalitet og produsent av noen av mine all time favoritt spill. Dragon Age 4 må nok selge som ingenting annet om EA ikke snart drar ut pluggen som de har gjort med X antall ikoniske studioer oppigjennom.

 

De fleste var enige i at Star Wars: The Old Republic døde da det gikk F2P. Spol frem syv år, og det lever godt den dag i dag. Trenger vel neppe si mer enn det. Haters gonna hate.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De fleste var enige i at Star Wars: The Old Republic døde da det gikk F2P. Spol frem syv år, og det lever godt den dag i dag. Trenger vel neppe si mer enn det. Haters gonna hate.

 

Nå er jo allerede BioWare Montreal nedlagt etter å ha lansert ett noenlunde OK mass effect spill før de engang fikk en sjans til å lansere noen av den allerede planlagte DLCen til spillet (noe jeg syns er oppriktelit trist).  Når så den neste storsatsingen som var Anthem endte opp med å bli en fullstendig katastrofe som det allerede virker som EA er lite villig til å la de utvikle noe videre på så sier det vel seg selv at BioWare snart henger i en tynn tråd om de ikke klarer å få ut noe som tjener store penger. Når en leser ryktene om Dragon Age 4 som kan hinte om et online service MMO Lite med plenti microtransactions virker det for å si det mildt ikke lovende. 

 

Jeg håper jeg tar feil og at vi får en verdig oppfølger til Inquisition, men jeg tørr ikke ha noen forhåpninger til det lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har Inquisition liggende hjemme, men har ikke prøvd det. Er det bra?

 

Personlig sleit jeg med å bli fanget opp av spillet. DA:O var standaren jeg så til, og på mange måter føltes ikke Inqusition i nærheten av hva jeg forventet. Jeg kom ikke spesielt langt før jeg la det vekk. Smaken er som baken, så kan jo hende du liker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...