Jump to content
AnonymDiskusjon

Finne tilbake til hverandre

Recommended Posts

Hei det er min første gang hvor jeg skriver her

Jeg lurer på hva jeg burde gjøre, jeg har funnet ut at jeg har følelser for en jeg nesten var sammen med før og han har følelser tilbake, jeg er redd det ikke kommer til og funke men burde vi prøve?

Anonymous poster hash: 524b8...460

Generelt sett er det bedre å prøve enn å ikke prøve, men det avhenger litt av hva som var årsaken til at dere ikke ble sammen tidligere. Hvis grunnen var at han røyk i fengsel eller tok overdose er det kanskje greit å la akkurat den ballen ligge.

Annonse

Hei jeg syntes du burde prøve, hva har du å tape? Hva var grunnen til at dere ikke ble sammen forrige gang?

Det man har å tape er selvtillitt, tid, energi og for ikke å snakke om det emosjonelle spekteret av følelser man skal tråle seg gjennom - dersom det ikke funker. 

Jeg synes TS skal bruke tid på å kjenne om dette føles helt riktig og er psykisk og fysisk tiltrukket. Kjenner man på de gode følelsene og har en naturlig nær kjemi, er selvfølgelig dette et godt utgangspunkt. Hvis man skal "prøve" fordi man lurer på om det går, uten at de gode følelsene er tilstede, så mener jeg personlig at man går inn i noe som kommer til å bli strevsomt. 

Ser dette virker sjukt pessimistisk, men mitt innspill ihvertfall

Edited by AnnonymG