Gå til innhold

Samsungs kraftigste mobil noensinne er lansert – her er alle spesifikasjonene til Galaxy Note 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt over 6" er ikke telefoner lenger. Det er nettbrett med telefonmuligheter eller phablets som de kalles. Det norske ordet ville blitt telebrett eller mobilbrett.

Første ut i den serien var Samsung Galaxy Tab.

https://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_Tab_7.0

 

Det er det jo lov å mene. Men får du plass til den i lomma, og kan ringe med den, så tror jeg de fleste vil kalle det en mobiltelefon likevel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Det er det jo lov å mene. Men får du plass til den i lomma, og kan ringe med den, så tror jeg de fleste vil kalle det en mobiltelefon likevel.

Du kan sikkert ha den i lomma, men du kan ikke bøye deg. Da står du der som en phabletcarrier.

Lenke til kommentar

Note 10+ er faktisk overraskende liten. Jeg fryktet den skulle være enorm med den store skjermen, men den er faktisk nesten identisk med gamle Note 8 i fotavtrykk. 10+ er såvidt synlig bredere og såvidt synlig smalere.

 

Det som vil være rart for gamle Note-kunder vil være å gå for budsjettmodellen. Den vil føles veldig liten, for den er tydelig mindre enn eldre Note-telefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...