Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10/10+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke ved flere tilfeller i fjor at selv de som hadde kjøpt en Samsung telefon er godt stykke tilbake i tid, kunne benytte seg av aktuelle kampanjer som dukket opp i Samsung Members appen?

Jo, Jeg kjøpte Note 9 ved lansering og fikk Galaxy IconX-hodetelefoner gratis selv om den kampanjen først kom noen måneder senere.

Lenke til kommentar

Ser at jeg kan få 1500kr i rabatt hos Samsung om jeg velger å returnere min S8+. Totaltpris for telefon blir da 9878,-. Rimeligere finner jeg ikke noen plass... 

 

Så får en kanskje bare krysse fingrene for at ikke Brightstar mener at telefonen er mer ødelagt enn jeg rapporterer.. 

Lenke til kommentar

Må skuffe deg der. 

Fant ingenting på tlfen med det.

Og når jeg googler så finner jeg: 

"I was told by several cell carriers. The app for the 3d scanning wont be released with the phone. It will be a patch they sent through at a later time. I cant find hard info on it. Hopefully it is sooner than later."

 

Så det blir vel patch eller egen samsung 3d scan app (som ikkje finnes på samsung sin butikk i norge akkurat nå)

 

Er vel liknende som samsung dex via usb.

Den softwaren er heller ikkje gitt ut i norge.

Men den finnes eks på amerikanske samsung siden.

 

Så virker som alt ikkje er klart enda i Norge.

Lenke til kommentar

Har ikke mulighet for å sjekke ut telefonen i butikk da jeg er på reisejobb. Noen har kjøpt Note 10 pluss i farge aura glow? Hva syntes du om den fargen kontra svart? Eg syntes den fargen så veldig spennende ut, men har alltid syntes svart er så "clean". 

Noen som ellers har noen erfaringer med telefonen? Screen on time og virker in-screen fingerskanneren godt? 

Er blitt så glad i iris-skanneren på min Note 8. Men denne telefonen er knust og kan da like godt byttes ut med ny ;)

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert lenge å kjøpe meg en Samsung Galaxy Note 10 så snart den kom ut på markedet, og jeg lurer på om det er noen som allerede har litt brukererfaring med den. Jeg lurer også på om hvordan den står opp mot Samsung galaxy S10. Jeg har aldri hatt en slik en selv, men har en kamerat som var svært fornøyd med en sånn en. 

Takk på forhånd!  :)  :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...