Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10/10+


Anbefalte innlegg

Lurer litt på en Note 10+ med data sim for bruk litt som et nettbrett/på farten. 10ern har jo solide specs så vil anta et selv 1.5år etterpå så er den brukbart rask med android 11? Hvordan holder batteriet seg så lenge etter lansering mtp at jeg mest sannsynlig handler på brukten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
minim skrev (På 20.1.2021 den 23.07):

Lurer litt på en Note 10+ med data sim for bruk litt som et nettbrett/på farten. 10ern har jo solide specs så vil anta et selv 1.5år etterpå så er den brukbart rask med android 11? Hvordan holder batteriet seg så lenge etter lansering mtp at jeg mest sannsynlig handler på brukten?

Skal du handle brukt så har jo teleoutlet telefoner med nytt batteri og skjerm f.eks (Grade A+) Men regn med 7500 for en Note10+. 

Lenke til kommentar
Simkin skrev (3 timer siden):

Skal du handle brukt så har jo teleoutlet telefoner med nytt batteri og skjerm f.eks (Grade A+) Men regn med 7500 for en Note10+. 

De tar seg så godt betalt at en nesten kan gå for 20plus på brukten i stede. Ga 4K for en brukt note10+ Inkl powerbank og en Google mini smart høyttaler. Batteriet virker ok enda så får heller ta et bytte om det blir et problem :) 

Lenke til kommentar

Fortsatt en veldig kapabel telefon dette og mer en god nok for «nettbrett» bruk. Merker egentlig lite til at hardwaren ikke henger med 1.5år etterpå annet enn kanskje litt stuttering når en går til hjem skjerm i nova launcher. 
 

Er det forresten mulig i Nova launcher å kun bruke app drawer? Jeg har gjort det motsatt nå med å ta bort knappen for app drawer og lagt alle apps på hjem skjermen, men da får man ikke enkelt slettet dem så det merkes at det blir en workaround. 

Lenke til kommentar
minim skrev (På 22.1.2021 den 13.38):

De tar seg så godt betalt at en nesten kan gå for 20plus på brukten i stede. Ga 4K for en brukt note10+ Inkl powerbank og en Google mini smart høyttaler. Batteriet virker ok enda så får heller ta et bytte om det blir et problem :) 

Ja, "Grade A+", "Som Ny" og "Ny" tar de seg betalt for, ikke alt der som er noe røverkjøp nei. Selv kjøpte jeg Note10 Grade A+, med 10% rabatt (Fast 10% med DnB Mastercard) så ble det ikke så halv gærent, får jo tross alt en strøken mobil med nytt batteri, skjerm og bakdeksel.

Det er forresten 20% DnB Mastercard deal der nå.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan låser dere opp telefonen? Har nå prøvd bilde greiene, men det virker sjeldent. Fingeravtrykk er totalt ubrukelig og da er jeg tilbake på å taste fire siffers kode igjen sånn som vi gjorde før i gamle dager. Er det noe triks for å få bilde til å virke bedre? Mener bestemt at det virket bedre på 9ern jeg hadde.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Er det fortsatt liv i telefonene deres? Bruker dere fortsatt som hovedtelefon? Ser at Android 12 rulles ut (i verden) for tida – utan at eg har sett noko til den eller høyrd at andre med N10 har fått den her i landet.

Eg klarte å knusa telefonen ordentlig etter den havna i grusen under vedstabling og eg klarte å trakka på den. Knust skjerm, berre delvis fungerande digitizer og knust bakglass :( S Pen fungerte bra, så fekk redda ut det eg trengte av data. Fekk då også testa DeX, som var litt rar opplevelse, men som har fasinert litt og egentlig fungerte bra (fokuset mitt her var mest å redda data).

Etter å ha tenkt litt vart det til at eg bytta skjerm og bakglass. Fekk samtidig nytt batteri, så håper no at telefonen skal holda ei stund til. Spent på korleis den vil oppføra seg med Android 12.

Lenke til kommentar
The2rB skrev (På 26.1.2022 den 9.03):

Er det fortsatt liv i telefonene deres? Bruker dere fortsatt som hovedtelefon? Ser at Android 12 rulles ut (i verden) for tida – utan at eg har sett noko til den eller høyrd at andre med N10 har fått den her i landet.

 


Fortsatt godt liv i min Note 10+ og bruker den som hovedtelefon. For 20 minutter siden startet jeg mobilen på nytt etter å ha installert Android 12, så det er så ferskt at jeg ikke har noe å si om ny Android. Det eneste jeg kan si var at oppdateringen gikk usedvanlig raskt og hadde null problemer. Tror aldri en oppdatering til ny versjon har gått så raskt på noen mobil jeg har oppdatert tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...