Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10/10+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har heller ikke funnet andre deals enn at de i utlandet kan få et $100 gavekort hos Samsung. Ikke sett noe sånt her på berget.

 

Har grublet litt på om det blir kjøp nå i helgen.. For min del manglet de kun ansiktsopplåsing og jeg har kommet til at det blir å vente på pixel og mate som har dette selv om pennen er kjekk. Underlig at de ikke snart får på plass en slik elementær funksjon når selv Google klarer det med pixel 4 og den bruker å henge etter på hardware fronten.

Lenke til kommentar

I hvilket land kommer den i 5G og med beste prosessor?

Den kommer hvertfall i Kina og USA, om det er noen europeiske land vet jeg ikke, men jeg har mine tvil.

 

Det er uansett ingen reel 5G dekning her i Norge til at det er noe vits. kommer jo ny både model i Samsung S serien og Note hvert år, så kan jo like godt vente til 5G er mer utbredt til man betaler et par tusen kroner ekstra for en 5G variant.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

https://www.recordere.dk/2019/08/note-10-indtager-1-pladsen-hos-dxomark/

 

Note 10+ indtager 1.pladsen hos DxOMark
 

Note10_Aurablack1.jpg

Kameradelen i Samsung Galaxy Note 10+ er blevet målt og vejet, og telefonen indtager nu førstepladsen hos DxOMark.

Samsungs nye flagskib, Galaxy Note 10+, er nu også markedsledende i den anerkendte kameratest hos DxOMark.

DxOMark har testet modellen Samsung Galaxy Note 10+ 5G. Den udgave kommer dog ikke til Danmark, men heldigvis for interesserede så fortæller Samsung at kameradelen i 10+ 5G og 10+ er identiske.

Note 10+ sætter sig ikke kun på førstepladsen for det primære kamera, og henviser Huawei P30 til andenpladsen. Telefonen indtager også førstepladserne hos DxOMark for selfiekamera og video ranking.

Når det kommer til hovedkameraet, har Galaxy Note 10+ et tredobbelt kamera med ultravidvinkel, vidvinkel og teleobjektiver.

Udover de tre kameraer har telefonen også et helt nyt dybdekamera (DepthVision, VGA). Dette gør det muligt blandt andet at skyde med bokeh-effekt (dybdeskarphed).

Scoren hos DxOMark blev 113 for det primære kamera bagpå og 99 for selfiekameraet på fronten. Læs mere om DxOMarks test her.

Recordere.dk får Galaxy Note 10+ ind til test, og vender tilbage med en anmeldelse senere.

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Får ta en kikk i morgen om den er på utstilling i Bergen sentrum hos en forhandler der. Vurderer den ikke til egen bruk men til en slektning som spurte meg hva han burde kjøpe og da står det mellom S10+ eller Note 10/10+. Så ville bare kikke litt på de nye Note'ene i virkeligheten.

Er nok bedre at du sender slektningen din til butikken enn deg selv.

Lenke til kommentar

Får ta en kikk i morgen om den er på utstilling i Bergen sentrum hos en forhandler der. Vurderer den ikke til egen bruk men til en slektning som spurte meg hva han burde kjøpe og da står det mellom S10+ eller Note 10/10+. Så ville bare kikke litt på de nye Note'ene i virkeligheten.

Sjekk scanneren om du gidder. Hadde vært nice om den klarte ok. Nøyaktighet på mindre ting som størrelsen på en brusflaske f.eks. Prøvde med en 3d scanner app som bruker TOF sensoren i p30 pro her nå, men det var ikke noen suksess..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...