Gå til innhold

Nå har også Tier satt opp prisen


Anbefalte innlegg

Over 100 personer havnet på legevakten i Oslo i juni grunnet bruk av elsparkesykkel. Da er det nok en god del som ikke har oppsøkt legevakten, og som dermed havner utenom statistikken. Jeg finner det uforståelig at myndighetene ikke griper inn, og stopper denne galskapen. En kan jo selv se hvordan det kjøres slalåm på fortau,og hvordan de ellers oppfører seg i trafikken.

 

Elsparkesykkel burde minimum vært klassifisert som sykkel, og med påbud om hjelmbruk. Hvorfor ikke heller bruke beina?

Burde alle typar tohjulingar forbyast sidan felles for alle er at dei er livsfarlege? Det som er spesielt med elsparkesyklar er at det er nytt og derfor er det ekstra stort fokus på ulykker med dei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare sånn for å få dette riktig, kjørte dere alle fire til samme sted, eller dro dere hver deres vei? I tilfelle dere dro hver deres vei, hva vil du anta turen hadde kostet med "bil og privatsjåfør"? Tipper prisen da ikke fremstår som veldig forskrekkelig.

 

Det vanlige når kolleger skal tilbake etter lunsj er jo at de skal til samme sted, så de kunne jo bare delt èn scooter og spart litt penger på det  ;)

Lenke til kommentar

Burde alle typar tohjulingar forbyast sidan felles for alle er at dei er livsfarlege? Det som er spesielt med elsparkesyklar er at det er nytt og derfor er det ekstra stort fokus på ulykker med dei.

Leste du innlegget mitt? Har du sett hvordan elsparkesyklistene oppfører seg i trafikkbildet? Hva med å klassifisere dem som sykler, og ha hjelmforbud. Det tror jeg vil redusere sjansene for ulykker. Synes du det er fornuftig at man kan bruke disse uten hjelm for eksempel? Ville du latt barnet ditt rase rundt på en elsparkesykkel uten hjelm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...