Gå til innhold

TEST: OnePlus 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil faktisk si dette har blitt et relativt dårlig kjøp. Samsung s10 er nede i under 7000kr nå og tilbyr langt flere premium funksjoner til 1500kr mer.

Får mere hardware med Samsungen, men OxygenOS veier opp for alt det.

 

Clean Android på steroider.

 

(For ikke å snakke om updates. Selv min 6T kan jeg installere Android Q beta på allerede. S10 får vel dette om ett år?)

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Sliter og finne en telefon som har like bra kamera som Iphone, ikke noe vondt ment mot Android-telefoner ettersom jeg har en LG G6 -_-

 

Det er vel egentlig bare Samsung S10-modellene som kan måle seg med iPhone på kamera. Ja, det er noen Huawei og Pixelmodeller som er bra på foto, men de er ikke like gode på videopptak som iPhone eller Samsung er. Kamera er som kjent mer enn bare foto ute i dagslys.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle ønske dere sjekket ut hvor lett det er å reparere, enten selv eller ved verksted, når dere vurderer mobiler og annen forbrukerelektronikk.

 

iFixit har jo gode artikler på dette så du kan jo bare se der.

Men telefoner i dag er som oftest veldig enkel å bytte batteri på, men mareritt å bytte skjerm på.

 

Bytta bakglasset på min Oneplus 6T nylig. Var utrolig enkelt.

Lenke til kommentar

Det er vel egentlig bare Samsung S10-modellene som kan måle seg med iPhone på kamera. Ja, det er noen Huawei og Pixelmodeller som er bra på foto, men de er ikke like gode på videopptak som iPhone eller Samsung er. Kamera er som kjent mer enn bare foto ute i dagslys.

So regel sliter Android-telefoner med lys-soner som regel fluktuerende :(

 

Om ikke de nyeste telefonene hadde kostet skjorta og alle laken hadde jeg sikkert gått for en topp-modell. Kan hende jeg prøver lån / litt i måneden om det ikke koster telefonens verdi pluss 5 tusen :|

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...