Gå til innhold

hvordan si ifra til moderatorer?


Anbefalte innlegg

Hvis man oppdager f.eks. en link i en tråd som er til warez, eller noe lignende, hvordan si ifra? Skal man pm'e moderator? Skal man poste i denne forumavdelingen?

 

Ihvertfall. På Errae sin profil er hjemmesiden hans en side med masse warez til Symbian. Han snakker om at man får ditt og datt på hjemmesiden hans i veldig mange poster. Tenkte jeg skulle si ifra om dette

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Eulogy @ 23/12/2003 : 21:26)
Hvis du ser ved siden av quote knappen så er det noe som heter report. Trykker du på den og beskriver hva som er galt eller mistenkelig så får moderator beskjed om det og de sjekker ut hva som er galt. Du trenger ikke gi link for det får de opp når du har trykket send.

Takk skal du ha. Ufattelig at jeg ikke har klart å se det enda :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

QUOTE (arehei @ 24/12/2003 : 11:35)
QUOTE (Eulogy @ 23/12/2003 : 21:26)
Hvis du ser ved siden av quote knappen så er det noe som heter report. Trykker du på den og beskriver hva som er galt eller mistenkelig så får moderator beskjed om det og de sjekker ut hva som er galt. Du trenger ikke gi link for det får de opp når du har trykket send.

Takk skal du ha. Ufattelig at jeg ikke har klart å se det enda :)

Ja, det er faktisk ganske ufattelig :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

QUOTE (arehei @ 23/12/2003 : 19:59)
Hvis man oppdager f.eks. en link i en tråd som er til warez, eller noe lignende, hvordan si ifra? Skal man pm'e moderator? Skal man poste i denne forumavdelingen?

Ihvertfall. På Errae sin profil er hjemmesiden hans http://www.rahien.com. Det er en side med masse warez til Symbian. Han snakker om at man får ditt og datt på hjemmesiden hans i veldig mange poster. Tenkte jeg skulle si ifra om dette

hehe du prøver å leke politi men ender opp med å linke til symbian warez sida hans :laugh: Hadde jeg vært moderator hadde jeg utestengt dere begge.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

QUOTE (zaico @ 21/01/2004 : 06:11)
hehe du prøver å leke politi men ender opp med å linke til symbian warez sida hans  :laugh: Hadde jeg vært moderator hadde jeg utestengt dere begge.

tror det er bra for forumet at vi ikke har deg som moderator da. skal endre det jeg skrev så ikke adressen kommer frem, men synes det måtte til når jeg fortalte om "problemet"...

 

hvis du mener at det er grunn for utestengelse så synes jeg du er en anelse streng.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

herregud... Det begynner å bli veldig lite å gjøre her på denne siden, når du skal begynne å rapportere sånt....

 

****** ikke rart at det blir krig !!!!!

 

Men sånn er norge... Om naboen gjør noe muffins så SKAL det rapporteres....

 

Normenn er de som sladrer mest i hele verden.. det leste jeg i en undersøkelse en gang...!

Lenke til kommentar

QUOTE (Thoma_S @ 21/01/2004 : 08:12)
herregud... Det begynner å bli veldig lite å gjøre her på denne siden, når du skal begynne å rapportere sånt....

****** ikke rart at det blir krig !!!!!

Men sånn er norge... Om naboen gjør noe muffins så SKAL det rapporteres....

Normenn er de som sladrer mest i hele verden.. det leste jeg i en undersøkelse en gang...!

helt enig.

Teit sak egentlig.

Har du noe imot Errae? Hvorfor ikke bare sende han en PM og forklare ham problemet istedefor og lage en kjempesak og skal skaffe han advarsler? Tøys.

Lenke til kommentar

Hvilke linker folk har på sine hjemmesider må da for guds skyld være deres sak!!

Dette er da for f** internett!

Det blir som å saksøke googles fordi en serie linker førte til bilder av "kjønnsorganer i bevegelse", noe som ikke er tillatt vist offentlig i Norge. (hva med Harald Eia og skrukken hans???? :p )

Lenke til kommentar

QUOTE (zaico @ 21/01/2004 : 06:11)
hehe du prøver å leke politi men ender opp med å linke til symbian warez sida hans :laugh: Hadde jeg vært moderator hadde jeg utestengt dere begge.

Menneh,, nå har jo du også postet den samme linken. Etter din logikk måtte du jo utestenge deg selv også da.

 

Godt jobbet.

Lenke til kommentar

QUOTE (LarsC @ 22/01/2004 : 00:15)
QUOTE (zaico @ 21/01/2004 : 06:11)
hehe du prøver å leke politi men ender opp med å linke til symbian warez sida hans  :laugh: Hadde jeg vært moderator hadde jeg utestengt dere begge.

Menneh,, nå har jo du også postet den samme linken. Etter din logikk måtte du jo utestenge deg selv også da.

 

Godt jobbet.

Ikke med egne ord :p

Lenke til kommentar

Jeg mener også denne politivirksomheten er drøy. Vedkommende må få ha hva han vil på sin personlige hjemmeside

 

Tar en tilfellet meg som eksempel:

 

Jeg fant ikke forumreglene, og ny og grønn som jeg var (registrerte meg for lenge siden, men ikke deltatt på forumet) postet jeg et spm, der jeg ettertrykkelig presiserte at jeg var usikker på om spørsmålet var tillatt, og at jeg beklaget visst innleggets karakter ikke var tillat. Moderator måtte i så tilfelle slette mitt innlegg.

 

Resultatet var at jeg fikk 14 dagers ban.

 

 

Hvorfor ikke sende en PM om at dette ikk e ble tillatt, og at innlegget ville bli slettet? Dette tyder etter mitt skjønn på meget umodne moderatorer. Moderatorer som etter alt og dømme er ute etter å bevise at de har makt til å utestenge personer fra saklige debatter.

Lenke til kommentar

QUOTE (Cera @ 22/01/2004 : 21:03)
Jeg mener også denne politivirksomheten er drøy. Vedkommende må få ha hva han vil på sin personlige hjemmeside

Tar en tilfellet meg som eksempel:

Jeg fant ikke forumreglene, og ny og grønn som jeg var (registrerte meg for lenge siden, men ikke deltatt på forumet) postet jeg et spm, der jeg ettertrykkelig presiserte at jeg var usikker på om spørsmålet var tillatt, og at jeg beklaget visst innleggets karakter ikke var tillat. Moderator måtte i så tilfelle slette mitt innlegg.

Resultatet var at jeg fikk 14 dagers ban.


Hvorfor ikke sende en PM om at dette ikk e ble tillatt, og at innlegget ville bli slettet? Dette tyder etter mitt skjønn på meget umodne moderatorer. Moderatorer som etter alt og dømme er ute etter å bevise at de har makt til å utestenge personer fra saklige debatter.

Dette er jeg veldig enig i.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

QUOTE (LarsC @ 22/01/2004 : 01:15)
QUOTE (zaico @ 21/01/2004 : 06:11)
hehe du prøver å leke politi men ender opp med å linke til symbian warez sida hans  :laugh: Hadde jeg vært moderator hadde jeg utestengt dere begge.

Menneh,, nå har jo du også postet den samme linken. Etter din logikk måtte du jo utestenge deg selv også da.

 

Godt jobbet.

Ja, ganske morsomt egentlig :p Bra jobba Zaico.

Lenke til kommentar

QUOTE (Mac-Gyver @ 27/02/2004 : 16:39)
MANGE av moderatorene: **spy hardt og heftig av**

*Sukk*

 

Du er blitt advart for spydig, unædvendig kommentar som også er uthenging av moderatorer. Vennligst skjerp deg LITT da heh? Konstruktive tilbakemeldinger er vi glade for, oppførsel som det der trenger vi ikke. Ellers takk :)

 

Flyttes forresten til rett forum.

Endret av Blib
Lenke til kommentar

QUOTE (arehei @ 24/12/2003 : 11:35)
QUOTE (Eulogy @ 23/12/2003 : 21:26)
Hvis du ser ved siden av quote knappen så er det noe som heter report. Trykker du på den og beskriver hva som er galt eller mistenkelig så får moderator beskjed om det og de sjekker ut hva som er galt. Du trenger ikke gi link for det får de opp når du har trykket send.

Takk skal du ha. Ufattelig at jeg ikke har klart å se det enda :)

...og hvis du heller vil kontakte en moderatør manuelt så kan du trykke nederst på forumoversikten og velge moderatørteamet for så å sende pm til moderatøren du ønsker.

 

Jeg er ihvertfall ofte tilgjengelig på PM, mail og msn.

Lenke til kommentar

QUOTE (zaico @ 21/01/2004 : 06:11)
QUOTE (arehei @ 23/12/2003 : 19:59)
Hvis man oppdager f.eks. en link i en tråd som er til warez, eller noe lignende, hvordan si ifra? Skal man pm'e moderator? Skal man poste i denne forumavdelingen?

Ihvertfall. På Errae sin profil er hjemmesiden hans [sensur]. Det er en side med masse warez til Symbian. Han snakker om at man får ditt og datt på hjemmesiden hans i veldig mange poster. Tenkte jeg skulle si ifra om dette

hehe du prøver å leke politi men ender opp med å linke til symbian warez sida hans :laugh: Hadde jeg vært moderator hadde jeg utestengt dere begge.

skal jeg utestenge deg da? som quoter linken? :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...