Gå til innhold

SNIKTITT: Cyberpunk 2077


Anbefalte innlegg

 

Gta 5 led veldig av dårlige skuespillere og dårlig story

 

Rdr2 også

 

 

Ja kanskje de må ansette noen gode skuespillere for å få 10/10 og bli tidenes mestselgende spill neste gang .. eller ikke  :roll:

Karakterer er subjektive og jeg sa ikke at det er et dårlig spill. Bare at story og skuespillerene var dårlige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Gta 5 led veldig av dårlige skuespillere og dårlig story

 

Rdr2 også

 

 

Ja kanskje de må ansette noen gode skuespillere for å få 10/10 og bli tidenes mestselgende spill neste gang .. eller ikke  :roll:

Karakterer er subjektive og jeg sa ikke at det er et dårlig spill. Bare at story og skuespillerene var dårlige.

Nå er jo noen av disse "dårlige" skuespillerne prisbelønte i sine roller, så jeg tror ikke din mening er majoriteten her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Gta 5 led veldig av dårlige skuespillere og dårlig story

 

Rdr2 også

 

 

Ja kanskje de må ansette noen gode skuespillere for å få 10/10 og bli tidenes mestselgende spill neste gang .. eller ikke  :roll:

Karakterer er subjektive og jeg sa ikke at det er et dårlig spill. Bare at story og skuespillerene var dårlige.

Nå er jo noen av disse "dårlige" skuespillerne prisbelønte i sine roller, så jeg tror ikke din mening er majoriteten her.

Det kan jeg leve med.

Lenke til kommentar

Elkjøp holder kjapt på å gå tom for Collectors edition for de som er interessert:

 

https://www.elkjop.no/search?SearchTerm=Cyberpunk+2077&search=&searchResultTab=

 

Litt sprøtt egentlig. Alle var vel rundt 100+ i lagerstatus, men til tross for dobbelt så mange PS4 solgt i verden i forhold til XBOX One, så er det XBOX one versjonen som med god margin holder på å bli utsolgt først...

 

Bare 2500 for nøkkelringer & litt klistremerker, kupp

Lenke til kommentar

synes gameplay så veldig kjedelig ut. jeg er ihvertfall ikke interessert i å gå rundt i en fantasiby å skyte på navnløse fiender. da satser jeg heller på gta 6, men gjenkjennelige miljøer og ikke minst natur og utforske. men enhver til sitt

Du trenger ikke skyte en eneste person i dette spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elkjøp holder kjapt på å gå tom for Collectors edition for de som er interessert:

 

https://www.elkjop.no/search?SearchTerm=Cyberpunk+2077&search=&searchResultTab=

 

Litt sprøtt egentlig. Alle var vel rundt 100+ i lagerstatus, men til tross for dobbelt så mange PS4 solgt i verden i forhold til XBOX One, så er det XBOX one versjonen som med god margin holder på å bli utsolgt først...

 

2490 kr er vel litt i meste laget syntes nå jeg!

Lenke til kommentar

Har trua på Cyberpunk 2077 bare gameplayet stemmer, og med det er eg mest spent på gunfeelingen. Det er sjukt hvor mye det kan ødlegge et spill viss det ikkkje stemmer. Er bare til å se på RDR2 som fort gikk fra fantastisk til noe eg ikkje klarte å fullføre pga heilt forferdelig gameplay og combat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vil nok motsi det du sier med at talent koster penger, og jeg tror ikke Keanu som VA/karakter i et spill er bortkastet akkurat.

 

De fleste mestselgende spill har aldri hatt behov for AAA stjerner for å lage et bra spill, se gjerne på spill fra en viss produsent som heter Rockstar..

Enig i at man ikke nødvendigvis trenger AAA stjerne for å gjøre en god rolle i et spill, men her får de både markedsføring og kvalitet.

Når det er sagt så har også spill fra en viss produsent som heter Rockstar brukt AAA stjerner i sine spill. Samuel L. Jackson, Ray Liotta, Ice T, Burt Reynolds ++ :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i at man ikke nødvendigvis trenger AAA stjerne for å gjøre en god rolle i et spill, men her får de både markedsføring og kvalitet.

Når det er sagt så har også spill fra en viss produsent som heter Rockstar brukt AAA stjerner i sine spill. Samuel L. Jackson, Ray Liotta, Ice T, Burt Reynolds ++ :)

 

Samtidig kan man også si at de lærte av sine feil siden de droppet det i GTA V og RDR 2 - og solgte mer enn aldri før   :wee:

 

Men jaja, uavhengig - det viktigste er at spillet blir bra :)

Endret av MrL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...