Gå til innhold

Selger «gullnummer» for mange hundre tusen kroner på Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner en pensjonert brannmann som faktisk har blitt oppringt av folk, uten å annonsere, som ville ha det lette nummeret hans.

Må jo være grenser på dette hysteriet.

Han sa til meg selv at han tok det for mange mange år siden slik at det skulle være lett å ringe i tilfelle brann.

Endret av ddb2002
Lenke til kommentar

Kjenner en pensjonert brannmann som faktisk har blitt oppringt av folk, uten å annonsere, som ville ha det lette nummeret hans.

Må jo være grenser på dette hysteriet.

Han sa til meg selv at han tok det for mange mange år siden slik at det skulle være lett å ringe i tilfelle brann.

Du aner ikke hvor stor overhaling jeg bruker å få av operatørene når jeg ringer passelig påseilet i 4-draget om natten for å kjøpe telefonnummeret deres (113)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Solgte selv rundt 25-30 nummer i fjor. Riktignok ikke til den summen som fyren over vil ha, men nok til at jeg tjente 10x pr nummer.

Såpass mange nummer at Telenor ikke vil ha meg som kunde lenger.  :rofl:

Tipper det er ganske gjensidig ...

 

Ingen som har plaget meg mer med telefonsalg enn Telenor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper det er ganske gjensidig ...

 

Ingen som har plaget meg mer med telefonsalg enn Telenor.

 

Nei du, de ringte som bare det rett etter at man byttet til Ice. Men etter å ha fått seg bot nå så håper jeg de har lært. Ringte meg opp med tilbud som var dyrere flere ganger, har gitt seg nå da.

Lenke til kommentar

Tipper det er ganske gjensidig ...

 

Ingen som har plaget meg mer med telefonsalg enn Telenor.

Egentlig ikke slitt med så mye tlf selgere.

 

Ikke er jeg oppført på opplysningstjenestene, i tillegg er jeg fjernet fra disse listene de henter ifra.

 

Som regel er det jo ikke Telenor som ringer ut, men selgere som selger på vegne av dem. Litt sånn som de som selger telenor ab i feks Power butikker

Lenke til kommentar

Har heller ikke forstått greia med såkalt gullnummer. Det begrepet er tøyd langt.

 

Jeg forstår litt type 90100100, 90200200 O.l.

 

Jeg har type 92101112 som jeg sier 92 10 11 12. Ville noen klart å kalle det et gullnummer også?

Hva i all verden er poenget ned vage gullnummer. Folk lagrer i dag på mobil eller slår opp det stedet man vil ringe...

Eventuelt så kjører man massiv reklame for å få folk til å huske et nummer.

Endret av plankeby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...