Gå til innhold

Clean Install Windows 10 - Verdt bryderiet? :)


Anbefalte innlegg

Takk for tips, JayMJay! Det gikk som nevnt over greit! :)

 

Alt av filer ser ut til å være slettet og installasjonen gikk fint. Har ikke fått testet så mye enda.

 

Vurderer forresten å droppe Chrome som jeg har brukt fast nå. Har merket meg at det er ofte Chrome som stikker av med mye av min RAM.

 

Googlet det raskt og virker som andre har lignende erfaringer? Noen som vet?

 

Mulig jeg holder meg til Edge. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tips, JayMJay! Det gikk som nevnt over greit! :)

 

Alt av filer ser ut til å være slettet og installasjonen gikk fint. Har ikke fått testet så mye enda.

 

Vurderer forresten å droppe Chrome som jeg har brukt fast nå. Har merket meg at det er ofte Chrome som stikker av med mye av min RAM.

 

Googlet det raskt og virker som andre har lignende erfaringer? Noen som vet?

 

Mulig jeg holder meg til Edge. :)

 

Ram er til for å brukes.

 

 Edge fases ut for tiden, og den nye Edge er "Chrome" med annet skin. Samme med Opera browser.

Så ville bare holdt meg til Chrome jeg.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har du en grunn til at du vil gjøre dette? Selv har jeg en 7+ år gammel PC som kom med Windows 7 når jeg kjøpte den. Oppgraderte til Windows 10 i 2015 og har aldri reinstallert Windows noensinne. Min PC er like rask som da jeg kjøpte den og ingen stabilitetsproblemer. Brukes til gaming daglig.

Om du ikke har problemer så anbefaler jeg deg å ikke gjøre det. Et stabilt system er bedre enn et potensielt ustabilt system ved reinstallasjon (Drivere Windows laster ned kan være gamle, etc).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...