Jump to content
Black-panda

Snokende NAV ansatt, hva gjør jeg nå?

Recommended Posts

Jeg har lenge hatt mistanker om at kona til eksen min, som jobber på NAV, har snoket i mine saker over flere år. Jeg sendt inn en sak på dette og fikk det bekreftet. Hun har over en 6 års periode vært inne å lest om meg regelmessig og flere ganger i mnd, og funnet info om mine saker.

NAV sendte meg et skriv og beklaget dette og de så svært alvorlig på saken og skulle «etter deres retningslinjer» straffe vedkomne.

Hva slags «straff « snakker vi om da?

Jeg har vært stalket i 6 år og synes dette er veldig ubehagelig.. Alt hun vet om meg og alt hun sikkert har gått rundt å snakket om ang meg.

Er det noe jeg kan gjøre med dette?

Kjenner dette IKKE er greit!

I tillegg til at Krikkert sikkert svarer deg her etter hvert, så tenker jeg at advokatvakt er noe du bør google, om du har det i din kommune eller tilhørende kommune. Da får du snakke 15 minutter med advokat vanligvis på ditt nærmeste bibliotek.

• Like 2

Jeg sendt inn en sak på dette og fikk det bekreftet. 

Et lite sidespørsmål bare: På hvilken måte fikk du det? Kan du få oversikt over alle som har hatt tilgang til dine dokumenter?

Politiet og Fylkesmannen.

Et lite sidespørsmål bare: På hvilken måte fikk du det? Kan du få oversikt over alle som har hatt tilgang til dine dokumenter?

Alle tilgangsforespørsler loggføres. Du har krav på å se hvem som har og har hatt tilgang til dine dokumenter.

• Like 3

Må være ekkelt å ha en slik mistanke bare for å få den bekreftet.

Hun som snoker i saken din av private årsaker bør miste jobben, hun er ikke egnet i å sitte i en slik stilling som innebærer taushetsplikt.

• Like 6