Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har ikkje lagt bak oss den mest intense månaden i historia, for å seie det slik.

 

Haha, føltes nok ikke det for konsollredaksjonen i Gamer, nei. Tenk å følge så dårlig med, og være så uinteresserte i det som rører seg der ute. For de som liker gode spill var det en fantastisk måned. Årets soleklart beste så langt. Vi har blant annet fått årets beste spill til nå.

 

Mai ser også veldig lovende ut, men ikke pga noe av det Gamer ser fram til såklart.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

 

Vi har ikkje lagt bak oss den mest intense månaden i historia, for å seie det slik.

 

Haha, føltes nok ikke det for konsollredaksjonen i Gamer, nei. Tenk å følge så dårlig med, og være så uinteresserte i det som rører seg der ute. For de som liker gode spill var det en fantastisk måned. Årets soleklart beste så langt. Vi har blant annet fått årets beste spill til nå.

 

Mai ser også veldig lovende ut, men ikke pga noe av det Gamer ser fram til såklart.

de som liker gode spill, den er fin. Godt alle er enige om hvilke spill som er gode.

 

Du skriver veldig mye uten å nevne navn på et eneste spill?! kan jo være flere som ikke har fått med seg disse perlene som april hadde å by på?

Endret av barezell
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Gledes vilt til RAGE 2! Det ser helt bananas ut. Synd det ikke har co-op bare... Ellers så blir det å spille A Plague Tale: Innocence også som ser veldig spennende ut. Gjør jo heller ikke noe at det vil være i 4K på X  :dribble: Håper Draugen blir bra for da ender jeg vel opp med det også....kjære lommebok...forlat mine synder..som jeg....bla bla bla

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...