Gå til innhold

Google bannlyser utvikler med 600 millioner nedlastinger på Google Play


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ? Har kinesere drevet med skittent spill? Å nei å nei... Hvem skulle ha trodd at kineserne ikke var mor beste barn. Uff og uff.

 

En er bra lite reflektert om en har tillit til kinesisk næring og kinesiske myndigheter.

 

Ganske likt som amerikanske myndigheter med andre ord? :p

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734

Hæ? Har kinesere drevet med skittent spill? Å nei å nei... Hvem skulle ha trodd at kineserne ikke var mor beste barn. Uff og uff.

 

En er bra lite reflektert om en har tillit til kinesisk næring og kinesiske myndigheter.

 

Tenk om du hadde skrevet denne kommentaren om noen andre folkeslag. Ja da hadde du så og si blitt henrettet offentlig. Hvorfor skal det egentlig være greit å snakke dritt om kinesere når det ikke er en akseptabel måte å omtale andre på?

Lenke til kommentar

 

Hæ? Har kinesere drevet med skittent spill? Å nei å nei... Hvem skulle ha trodd at kineserne ikke var mor beste barn. Uff og uff.

 

En er bra lite reflektert om en har tillit til kinesisk næring og kinesiske myndigheter.

 

Tenk om du hadde skrevet denne kommentaren om noen andre folkeslag. Ja da hadde du så og si blitt henrettet offentlig. Hvorfor skal det egentlig være greit å snakke dritt om kinesere når det ikke er en akseptabel måte å omtale andre på?

Russere og amerikanere er det også lov å snakke dritt om :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp! Forskjellen er at USA har tendenser til demokrati og likeverd mens i Kina foraktes begge deler.

 

Tendenser ja. Men USA og Kina fungerer mye likere enn mange er klar over. Begge steder er det demokratiske underskuddet skrikende – samtidig som politisk makt og pengemakt går hånd i hånd. Kina har ett "parti", USA har to "partier" som fungerer som ett.

 

Jeg tror begge statene er litt skumlere enn vi instinktivt tenker USA er, men litt mindre skumle enn vi tenker Kina er.

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mitt inntrykk av kinesere er at de er balanserte, mens amerikanere er noe ubalanserte nå og da. Men det kan jo komme av at de ikke tør å si noe, og kanskje rett og slett for at det kan virke skamfullt for en kineser å oppføre seg slik oss vestlige tør?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Mitt inntrykk av kinesere er at de er balanserte, mens amerikanere er noe ubalanserte nå og da. Men det kan jo komme av at de ikke tør å si noe, og kanskje rett og slett for at det kan virke skamfullt for en kineser å oppføre seg slik oss vestlige tør?

Kina er så ubalansert som det er mulig. 

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk av kinesere er at de er balanserte, mens amerikanere er noe ubalanserte nå og da. Men det kan jo komme av at de ikke tør å si noe, og kanskje rett og slett for at det kan virke skamfullt for en kineser å oppføre seg slik oss vestlige tør?

 

Nå har jeg bare vært i Kina et par ganger, men mitt inntrykk er IKKE at kinesere er spesielt balanserte eller skamfulle. Veldig mange kinesere er frekke som f...prøver gjerne å lure deg eller snike seg foran deg, enten i trafikken eller i køen på butikken. Men når det er sagt er mange også veldig hyggelige. Med andre ord omtrent som nesten over alt ellers i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...