Gå til innhold

Gir bort Assassin's Creed Unity på PC for å hedre Notre-Dame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg eier ingen spillhardware annet enn en PS4. Men har fått denne beskjeden flere ganger:
 

 

The game has been successfully added to your Uplay library.

 

For å gjøre en lang historie kortere, går det an å sjekke sitt Uplay bibliotek fra nettleseren?

 

Men så hadde jeg noe kluss med 2FA og måtte få det deaktiver og nå har jeg fått reaktivert det. Men må jeg laste ned Uplay og innstallere denne kun for å verifisere at gratisspillet ligger i Uplay library?

 

Jeg har aldri spillet et Uplay-spill, selv om jeg har opprettet konto tidligere for å få gratisversjoner klar til jeg muligens kjøper AMD eller Intel ut i fra hvem som kommer først med en CPU-generasjon som jeg faktisk ønsker å ha en stund.

 

Jeg finner ikke ut av menyene i nettleser for å sjekke dette Uplay library'et. Får man kun sjekket det via Uplay-programvaren ferdig innstallert på en eller annen PC (hvilken som helst PC man velger å innstallere det på)? Vil helst ikke ha all slags som tar opp plass i oppstarten. Har fått deaktivert Steam i oppstarten på PC inntil jeg får en kraftig maskin nok.

 

Uuuh:

https://www.reddit.com/r/uplay/comments/7yzqur/is_there_a_way_to_see_my_games_in_a_web_browser/

 

 

Edit:

Nå regner jeg nesten med at jeg kun behøver å klikke på Alle spill. Tredelte kontoer er noe herk. En for gudene vet hva, så 2FA-innstillinger og en egen for Club. Jaja, blir vel vant med det.

 

 

post-30484-0-84982900-1555761135_thumb.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar

Ikke fa*n om gratisspillet dukket opp der. Pokker.

 

Edit:

Satan for et cluster fuck.

 

Nå har jeg kikket i store.ubisoft.com (er jo fjerde nettstedsystemet deres) også, men får kun opp den samme nedlastningslenke som i Gamer-artikkelen her.

 

Jeg har ingen spill i club.ubisoft.com heller. Må jeg innstallere det hersens styresystemet til Ubisoft for å grave videre da?

 

Edit2:

Så ut til at ting var i orden, men måtte via Uplay-app på PC.

 

post-30484-0-93840400-1555765657_thumb.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar

Bra og spennende tiltak, men å laste ned dette og prøve seg på en "normal" laptop er helt bortkastet. 50GB som skal lastes ned, dårligere grafikk enn et gammelt 8-bit spill, uleselige tekst som gjør det umulig å spille og for å stoppe spillet må man boote PC. Det finnes antagelig minstrekrav til HW, men det kom ingen info eller sjekk av dette ved installasjon.

Jeg skulle legge nytt gulv men stod ingenting om at gulvet ikke kunne legges på snøen

Jeg skulle kjøpe ny bil men stod ingenting om at den ikke kunne brukes innendørs på kjøpesenteret

 

Enkelte ganger må man bruke sunn fornuft of finne ut ting selv

  • Liker 6
Lenke til kommentar

man snakker så mye om at folk har blitt naturlig digitale. Men det ser ikke sånn ut når folk prøver å laste ned et slikt spill på en billig laptop med integrert grafikk, begynner jeg å tvile. Dette er ikke noe nettleserspill, eller noe man strømmer. Her trenger man et dedikert grafikkort ala 1060/6Gb minne for at det skal flyte noenlunde tror jeg. Og hvis du vil ha det på en middels spillkonsoll er det bare å kjøpe det, eller kanskje det er på playstationnow.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skulle legge nytt gulv men stod ingenting om at gulvet ikke kunne legges på snøen

Jeg skulle kjøpe ny bil men stod ingenting om at den ikke kunne brukes innendørs på kjøpesenteret

 

Enkelte ganger må man bruke sunn fornuft of finne ut ting selv

 

Noen trenger, og forventer faktisk, advarsler og instrukser til alt. Som å ikke tørke katta i microen...  :whistle:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...