Gå til innhold

Disney avslører prisen for strømmetjenesten sin: Nesten halvparten av et Netflix-abonnement


Anbefalte innlegg

Alt skulle vært under 1 eller 2 strømmetjenester. Når Netflix og et par andre kom, tilpasset markeded seg mot piratkopiering.

Nå skal altså samtlige aktører ha sin egen strømmetjeneste og hvem gidder å ha 5 abonnement på slikt.

Bransjen driter seg ut og flere vil bare laste ned torrents igjen...

 

Altså.. Du trenger da ikke ha alle tjenestene samtidig. Bytt bare, for eksempel 2 mnd her og 2 mnd der, så får du sett alt du trenger å se men samtidig bare betale for ett abonnement i gangen.

Dessuten, vi er sinnsykt priviligert som for se så mange serier og filmer for en så billig penge som vi får.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei? Ingen har sagt det og de færreste orker det. Poenget er at de fleste må abonnere på 3-4 (eller fler) for å se alt de ønsker, og da blir det litt dyrt. Samt at noen leverer alt for dårlig i forhold til prisen (hbo, viaplay, prime).

 

Da konkurrerer de i tillegg til hverandre også med piratkopiering.

 

Jeg piratkopierer til og med enkelte programmer som jeg har lovlig tilgjengelig fordi tjenesten er for dårlig (hbo/game of thrones).

Samme gjør jeg. Netflix hakker som ville f. På pc så når jeg jobber på pcn streamer jeg fra andre plasser selv om jeg har Netflix abb. Ille når piratene leverer bedre tjenester enn de proffe aktørene.

Lenke til kommentar

 

Nei? Ingen har sagt det og de færreste orker det. Poenget er at de fleste må abonnere på 3-4 (eller fler) for å se alt de ønsker, og da blir det litt dyrt. Samt at noen leverer alt for dårlig i forhold til prisen (hbo, viaplay, prime).

 

Da konkurrerer de i tillegg til hverandre også med piratkopiering.

 

Jeg piratkopierer til og med enkelte programmer som jeg har lovlig tilgjengelig fordi tjenesten er for dårlig (hbo/game of thrones).

Samme gjør jeg. Netflix hakker som ville f. På pc så når jeg jobber på pcn streamer jeg fra andre plasser selv om jeg har Netflix abb. Ille når piratene leverer bedre tjenester enn de proffe aktørene.

Hmm, merkelig. Netflix funker utmerket hos meg.

Lenke til kommentar

Samme gjør jeg. Netflix hakker som ville f. På pc så når jeg jobber på pcn streamer jeg fra andre plasser selv om jeg har Netflix abb. Ille når piratene leverer bedre tjenester enn de proffe aktørene.

 

Må være noe feil hos deg.

Har hatt Netflix en god stund og 50/50 internett linje og har aldri hatt noe hakking eller andre problemer med tjenesten.

Lenke til kommentar

Må være noe feil hos deg.

Har hatt Netflix en god stund og 50/50 internett linje og har aldri hatt noe hakking eller andre problemer med tjenesten.

 

fant masse hits på andre som hadde samme problem med chrome, så dette så ut til å være et utbredt problem..

Løsninger varierte mellom å installere en chrome extension og redigere denne eller bytte browser.

Jeg blir matt av slikt ork så da blir det enklere for meg å bare få materialet fra andre steder som funker mens jeg sitter på pcn.

Lenke til kommentar

Har tro på dette, særlig når netflix har blitt klimaidioter . Med bla. filmen fra Al Gore!

 

Ja skummelt farlig, har også sett noen Nazi dokumentarer der. Man begynner virkelig å lure..Ble også postet en Flat Earth dokumentar for ikke lenge siden, veldig veldig urovekkene.. ville avbestilt abb. Isteden for å støtte slike Nazister /S

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja skummelt farlig, har også sett noen Nazi dokumentarer der. Man begynner virkelig å lure..Ble også postet en Flat Earth dokumentar for ikke lenge siden, veldig veldig urovekkene.. ville avbestilt abb. Isteden for å støtte slike Nazister /S

 

Det som er farlig, er å skjerme publikum for galskapen. Det å forsøke å skjule, å skulle legge lokk på ideer gir de mer makt en å bare la galskapen få sin stemme som alle andre. Jeg sier ikke at man trenger å forsterke den stemmen, men å være selektive på dette området vil være sensur, og det skal man være forsiktige med.

 

Leste i dag at det var en som syntes coveret på den norske utgaven av "Mein Kampf" var for pent, at det lignet alt for mye på orginalen. Jeg syntes det representerer stormannsgalskapen til nazistene utmerket. Dessuten var de nesten uten sidestykke på symbolisme for å demonstrere den nevnte galskapen.

 

Det som er skummelt er ikke at det finnes Flat Earth dokumentarer. Det er måten sosiale media forsterker eksponeringen av disse dokumentarene, og sånn sett bidrar til vekst (noe youtube/google aktivt har gjort). 

 

 

Lenke til kommentar

Hei!

 

Denne artikkelen inneholder nok faktafeil/unøyaktighet.

 

Billigste Netflix-abonnement i USA er ikke 12,99 dollar, men 8.99 dollar. Dette er de nye prisene fra mai. Netflix er altså ca. 30% dyrere.  

 

Førstnevnte er den mest populære pakken. Den dyreste pakken koster 15.99 dollar. 

Lenke til kommentar

 

 

Nei? Ingen har sagt det og de færreste orker det. Poenget er at de fleste må abonnere på 3-4 (eller fler) for å se alt de ønsker, og da blir det litt dyrt. Samt at noen leverer alt for dårlig i forhold til prisen (hbo, viaplay, prime).

 

Da konkurrerer de i tillegg til hverandre også med piratkopiering.

 

Jeg piratkopierer til og med enkelte programmer som jeg har lovlig tilgjengelig fordi tjenesten er for dårlig (hbo/game of thrones).

Samme gjør jeg. Netflix hakker som ville f. På pc så når jeg jobber på pcn streamer jeg fra andre plasser selv om jeg har Netflix abb. Ille når piratene leverer bedre tjenester enn de proffe aktørene.

Hmm, merkelig. Netflix funker utmerket hos meg.

Netflix funker da utmerket over alt. Vet ikke om NOEN som ikke får sett Netflix i bra kvalitet på sin TV.

Lenke til kommentar

Det som er farlig, er å skjerme publikum for galskapen. Det å forsøke å skjule, å skulle legge lokk på ideer gir de mer makt en å bare la galskapen få sin stemme som alle andre. Jeg sier ikke at man trenger å forsterke den stemmen, men å være selektive på dette området vil være sensur, og det skal man være forsiktige med.

 

Leste i dag at det var en som syntes coveret på den norske utgaven av "Mein Kampf" var for pent, at det lignet alt for mye på orginalen. Jeg syntes det representerer stormannsgalskapen til nazistene utmerket. Dessuten var de nesten uten sidestykke på symbolisme for å demonstrere den nevnte galskapen.

 

Det som er skummelt er ikke at det finnes Flat Earth dokumentarer. Det er måten sosiale media forsterker eksponeringen av disse dokumentarene, og sånn sett bidrar til vekst (noe youtube/google aktivt har gjort).

 

 

Behind the Curve på Netflix teller vel som en slags flat jord-dokumentar?

Lenke til kommentar

 

Ja skummelt farlig, har også sett noen Nazi dokumentarer der. Man begynner virkelig å lure..Ble også postet en Flat Earth dokumentar for ikke lenge siden, veldig veldig urovekkene.. ville avbestilt abb. Isteden for å støtte slike Nazister /S

 

Det som er farlig, er å skjerme publikum for galskapen. Det å forsøke å skjule, å skulle legge lokk på ideer gir de mer makt en å bare la galskapen få sin stemme som alle andre. Jeg sier ikke at man trenger å forsterke den stemmen, men å være selektive på dette området vil være sensur, og det skal man være forsiktige med.

 

Leste i dag at det var en som syntes coveret på den norske utgaven av "Mein Kampf" var for pent, at det lignet alt for mye på orginalen. Jeg syntes det representerer stormannsgalskapen til nazistene utmerket. Dessuten var de nesten uten sidestykke på symbolisme for å demonstrere den nevnte galskapen.

 

Det som er skummelt er ikke at det finnes Flat Earth dokumentarer. Det er måten sosiale media forsterker eksponeringen av disse dokumentarene, og sånn sett bidrar til vekst (noe youtube/google aktivt har gjort). 

 

 

Så egentlig er det ikke Netflix som er problemet men PCen din.

Lenke til kommentar

 

Har tro på dette, særlig når netflix har blitt klimaidioter . Med bla. filmen fra Al Gore!

 

Ja skummelt farlig, har også sett noen Nazi dokumentarer der. Man begynner virkelig å lure..Ble også postet en Flat Earth dokumentar for ikke lenge siden, veldig veldig urovekkene.. ville avbestilt abb. Isteden for å støtte slike Nazister /S

Ja, helt enig. Filmen fra Al Gore er sikkert uten advarsel om at dette er en stor bløff!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal snart si opp netflix , etter at de sender eventyrfilmen av Al Gore. Den ble vist på skoler i GB med advarsel om at mesteparten av innholdet er rent svada!

 

Ventet du to uker for å legge ut en ny kommentar som var tilnærmet identisk som den du skrev to uker tidligere? Imponerende.

 

Ingen hindrer deg i si opp Netflix. At du advarer om at du skal gjøre det, fordi du har problemer med en dokumentar der, blir omtrent som at jeg skulle advart om at jeg kommer til å slutte å kommentere her fordi det er så mange som skriver så mye rart...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...