Martin Braathen Røise Skrevet 1. april 2019 Skrevet 1. april 2019 Nå skal du slippe å fjerne PCen når du går igjennom sikkerhetskontrollen i USA
G Skrevet 1. april 2019 Skrevet 1. april 2019 (endret) Gleder meg virkelig til dette. Nå slipper man lange køer på sykehuset: https://www.bbc.com/news/world-asia-43057574 https://www.youtube.com/watch?v=9VSwTUZSQ98 Endret 1. april 2019 av G 1
xyzæøå Skrevet 2. april 2019 Skrevet 2. april 2019 Knall! Nå håper jeg bare noen lager en scanner som gjør at vi slipper å ta av belte, sko mobiltelefon osv. 1
<generisk_navn> Skrevet 2. april 2019 Skrevet 2. april 2019 Knall! Nå håper jeg bare noen lager en scanner som gjør at vi slipper å ta av belte, sko mobiltelefon osv. Rart du nevner det med sko. Det har jeg ikke tatt av i sikkerhetskontrollen i Norge på flere år, og jeg reiser ukentlig. Det kan jo være at jeg er "flink" til å velge sko (neppe), men jeg trodde det kom av bedre skannere. Belte har jeg sluttet å bruke pga det du sier, og med disse nye skannerne kan jo mobilen bare ligge sammen med PCen heretter. Skal tro når man får lignende skannere her i Norge?
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2019 Skrevet 2. april 2019 Rart du nevner det med sko. Det har jeg ikke tatt av i sikkerhetskontrollen i Norge på flere år, og jeg reiser ukentlig. Det kan jo være at jeg er "flink" til å velge sko (neppe), men jeg trodde det kom av bedre skannere. Belte har jeg sluttet å bruke pga det du sier, og med disse nye skannerne kan jo mobilen bare ligge sammen med PCen heretter. Skal tro når man får lignende skannere her i Norge? I USA må man nesten alltid fjerne sko uavhengig av skotype, i Europa så og si aldri(?).
Oklo Skrevet 2. april 2019 Skrevet 2. april 2019 Rart du nevner det med sko. Det har jeg ikke tatt av i sikkerhetskontrollen i Norge på flere år, og jeg reiser ukentlig. Det kan jo være at jeg er "flink" til å velge sko (neppe), men jeg trodde det kom av bedre skannere. Belte har jeg sluttet å bruke pga det du sier, og med disse nye skannerne kan jo mobilen bare ligge sammen med PCen heretter. Skal tro når man får lignende skannere her i Norge? I USA må man nesten alltid fjerne sko uavhengig av skotype, i Europa så og si aldri(?). Jeg tror ikke det er "nesten alltid" engang, men derimit "alltid". Jeg mener bestemt det er en regel fastsatt av TSA i USA.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2019 Skrevet 2. april 2019 Jeg tror ikke det er "nesten alltid" engang, men derimit "alltid". Jeg mener bestemt det er en regel fastsatt av TSA i USA. Sant nok Vaktene sier iallfall alltid at en må ta av skoene. Eneste unntaket er vel unger under 6 år og eldre over 75 eller noe sånt.
Ano__Nym Skrevet 3. april 2019 Skrevet 3. april 2019 Jeg tror ikke det er "nesten alltid" engang, men derimit "alltid". Jeg mener bestemt det er en regel fastsatt av TSA i USA. Sant nok Vaktene sier iallfall alltid at en må ta av skoene. Eneste unntaket er vel unger under 6 år og eldre over 75 eller noe sånt. Tok ikke av sko i USA i februar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå