Gå til innhold

Matched Betting - noen som driver med dette?


dabadapter

Anbefalte innlegg

Hei, har lest litt om matched betting, men trenger litt feedback fra folk som kanskje har prøvd eller driver med dette. Hvor mye tjener dere i mnd? Er 10-15.000 realistisk, slik noen hevder (Sofapenger.com) Hvor mye tid bruker man?

 

Har sjekket litt rundt, og det finnes noen norske tråder her og der. Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det som litt upraktisk at man stort sett har oddskrav på min. 1,6 og at bonus må omsettes 8-20 ganger før utbetaling. I tillegg må man som regel sette inn 100-2000kr for å utløse bonus i utgangspunktet, så innsats (og dermed sannsynlighet for tap) er definitivt til stede. 

Hadde det vært så enkelt å garantert tjene 120'000-200'000 risikofritt og lett hadde alle kost seg med hver sin nye bil og store hus. 

 

Det finnes nok de som har klart å tjene penger på det, men betting-selskaper driver business, ikke veldedighet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Wow, såpass! 10.000 i mnd hadde jo vært ganske deilig...

 

@newman221 jeg tror ikke du helt har skjønt konseptet. Ved å spille på alle utfall vha. en betting exchange vil man «nulle ut» risikoen. Da sitter man igjen med bonusen som gevinst, uavhengig om man må omsette den eller ikke.

 

Tok litt tid før jeg skjønte det ;)

Video som forklarer ting her:

Lenke til kommentar

Ser det som litt upraktisk at man stort sett har oddskrav på min. 1,6 og at bonus må omsettes 8-20 ganger før utbetaling. I tillegg må man som regel sette inn 100-2000kr for å utløse bonus i utgangspunktet, så innsats (og dermed sannsynlighet for tap) er definitivt til stede. 

Hadde det vært så enkelt å garantert tjene 120'000-200'000 risikofritt og lett hadde alle kost seg med hver sin nye bil og store hus. 

 

Det finnes nok de som har klart å tjene penger på det, men betting-selskaper driver business, ikke veldedighet. 

 

Beklager, men tror du og de tre som har gitt deg "tommel opp" bør lese et par ganger til for å skjønne hva dette faktisk handler om. Det er ikke betting. Du matcher bettingen din. Du taper ikke en eneste krone på dette. 

 

Enkelt eksempel: 

United - Liverpool. Her kan du tippe på hjemme, uavgjort og borteseier. 

Du går inn på Unibet og tipper hjemmeseier. 

Etterpå går du inn på en annen bettingside og satser på uavgjort og borteseier. Du vinner altså uansett utfall. 

 

Når det er sagt så er jeg fortsatt nybegynner innen dette og som newman er inne på her, så må man sette inn penger på ulike bettingsider OG ikke minst så burde du ha en del penger inne på exchange. (har lest at 10k er å anbefale) 

Så hvis du har penger og har lyst på mer, så kjør på. 

Om du ikke har penger til overs, så kan dette være litt vanskelig å begynne med.

 

Jeg er foreløpig 4000,- i pluss og dette er lettjente penger, men samtidig er det litt stress fordi det ikke er bare bare å sette inn penger på bettingsider. Hvertfall er det ikke like enkelt som det var før. 

 

Det er ganske enkel matematikk. Prinsippet er ganske utbredt, etter hva jeg har skjønt. Jeg gir dette et forsøk, følger guiden på Sofapenger - så ser vi hvordan det går! :)

 

Om noen har noen tips, fyr løs!

 

Vet ikke om du har sjekket tråden inne på oddsen.nu, men anbefaler deg å lese gjennom den. :) 

 

Prinsippet er ganske utbredt, som du sier, men ikke så alt for mye her i Norge, tror jeg. Hvor mye penger tenker du å sette inn på exchange? 

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Hei, har lest litt om matched betting, men trenger litt feedback fra folk som kanskje har prøvd eller driver med dette. Hvor mye tjener dere i mnd? Er 10-15.000 realistisk, slik noen hevder (Sofapenger.com) Hvor mye tid bruker man?

 

Har sjekket litt rundt, og det finnes noen norske tråder her og der. Håper på svar!

 

Ser det blir en aldri så liten trippelpost på meg, men la gå. 

Jeg tror fint at man kan tjene 10-15000 i måneden, men selvfølgelig bare i starten.. når man lurer til seg bonusen fra spilleselskapene. Og det tar litt tid å sette seg inn i det, men det er genialt når man først skjønner det. 

 

Det som er tungvint er at det noen plasser er vanskelig å sette inn penger for det fungerer ikke med vanlig visa - heller ikke med mastercard.. så av og til kan eneste mulighet være paysafecard, men hva gjør man ikke for å tjene litt penger? 

 

Men det som er mest slitsomt, etter min erfaring, er hvis du er uheldig og vinner for mye på bettingsiden hvor du egentlig bare er ute etter bonusen. Altså at banken på denne siden blir større enn der du egentlig vil vinne pengene dine (exchange. f. eks smarkets)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser det blir en aldri så liten trippelpost på meg, men la gå.

Jeg tror fint at man kan tjene 10-15000 i måneden, men selvfølgelig bare i starten.. når man lurer til seg bonusen fra spilleselskapene. Og det tar litt tid å sette seg inn i det, men det er genialt når man først skjønner det.

 

Det som er tungvint er at det noen plasser er vanskelig å sette inn penger for det fungerer ikke med vanlig visa - heller ikke med mastercard.. så av og til kan eneste mulighet være paysafecard, men hva gjør man ikke for å tjene litt penger?

 

Men det som er mest slitsomt, etter min erfaring, er hvis du er uheldig og vinner for mye på bettingsiden hvor du egentlig bare er ute etter bonusen. Altså at banken på denne siden blir større enn der du egentlig vil vinne pengene dine (exchange. f. eks smarkets)

Takk for supert svar! Har lest Sofapenger-guiden to ganger nå, så nå tenker jeg at jeg prøver. Ser de anbefaler Coolbet blant andre, som første bookmaker pga god odds og gode bonusvilkår.

 

Jeg tenker at jeg trenger ca 10-15.000 på Smarkets, tror du det er greit?

Har du tips til andre bookmakere etter coolbet? Bonuslisten på Sofapenger var relativt lang! :)

Lenke til kommentar

Jeg tenker at jeg trenger ca 10-15.000 på Smarkets, tror du det er greit?

:)

 

10-15000,- på Smarkets hørtes veldig fornuftig ut. 

 

Jeg er ferdig med Bet365, BetWay, Fansbet og Betsafe - og kan vel i utgangspunktet anbefale alle sammen, men hadde kanskje mest problemer med Bet365 (innskudd av penger og at det var den første jeg prøvde). Pluss at der måtte man satse hele innskuddsbeløpet før man fikk bonus, men slik er det flere plasser. 

 

Tror jeg prøver meg på Redsbet eller Coolbet i løpet av kommende uke. 

 

Har du forresten opprettet deg bruker på OddsMonkey? 

Lenke til kommentar

Jeg klarte å spille et spill på Champions league, så det var litt nedtur da pengene blir «bundet» frem til tirsdag. jaja, lærer hele tiden!

 

Haha, den er litt lei ja.. med tanke på hvor mange kamper du kunne ha spilt på i mellomtiden. Når det er sagt, så tror jeg det er viktig å være tålmodig. Ikke tenk at du skal tjene 10-15k i måneden. Tar nok litt tid å komme seg inn i det, pluss at det er en del vanskelige bookier der ute. 

 

Min foreløpige plan er å spille med opp til 20k på Smarkets og deretter bryne meg på de store bookiene, så får vi se om jeg orker mer etter det.  :hmm:

Lenke til kommentar

Haha, den er litt lei ja.. med tanke på hvor mange kamper du kunne ha spilt på i mellomtiden. Når det er sagt, så tror jeg det er viktig å være tålmodig. Ikke tenk at du skal tjene 10-15k i måneden. Tar nok litt tid å komme seg inn i det, pluss at det er en del vanskelige bookier der ute. 

 

Min foreløpige plan er å spille med opp til 20k på Smarkets og deretter bryne meg på de store bookiene, så får vi se om jeg orker mer etter det.  :hmm:

Tapte det første spillet mitt hos Coolbet, så da fikk jeg litt mer penger på Smarkets! Jeg har lest meg litt opp på hvilke bookies man bør starte med, så jeg har en videre plan etter Coolbet. Har du blitt med i Slack-kanalen til Sofapenger? Veldig mange nyttige tips fra andre som driver med Matched Betting. Anbefales. Det var en link på Sofapenger-siden der du kunne joine.

 

Veldig fornøyd til nå, blir spennende å se når jeg klarer 10.000/mnd ;)

Lenke til kommentar

Tapte det første spillet mitt hos Coolbet, så da fikk jeg litt mer penger på Smarkets! Jeg har lest meg litt opp på hvilke bookies man bør starte med, så jeg har en videre plan etter Coolbet. Har du blitt med i Slack-kanalen til Sofapenger? Veldig mange nyttige tips fra andre som driver med Matched Betting. Anbefales. Det var en link på Sofapenger-siden der du kunne joine.

 

Veldig fornøyd til nå, blir spennende å se når jeg klarer 10.000/mnd ;)

 

Sjekket ut kanalen med en gang den kom, men da var det ingen tilstede. Skal prøve på nytt igjen nå. 

 

Alltid godt når man vinner på Smarkets og ikke hos bookie. Jeg har hatt litt problemer i starten med at alt for mange av spillene har gått inn hos bookie og at jeg til slutt måtte ta ut fra bookie og over til Skrill. Måtte sende inn bilde av pass, bankkort osv.. så det tok et par uker før jeg var i gang igjen. 

Lenke til kommentar

Sjekket ut kanalen med en gang den kom, men da var det ingen tilstede. Skal prøve på nytt igjen nå.

 

Alltid godt når man vinner på Smarkets og ikke hos bookie. Jeg har hatt litt problemer i starten med at alt for mange av spillene har gått inn hos bookie og at jeg til slutt måtte ta ut fra bookie og over til Skrill. Måtte sende inn bilde av pass, bankkort osv.. så det tok et par uker før jeg var i gang igjen.

Ja, jeg har verifisert Skrill og Smarkets-kontoen. Sendte også inn til coolbet hvis det skulle vise seg å være nødvendig. Hvis spillet i kveld går veien er jeg klar for neste bookmaker. 2000 i gevinst etter i kveld, i såfall!

 

Merker at dette er noe jeg kommer til å like, haha!

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med Coolbet!  :grin2:

 

CL-kampen vant hos Coolbet, noe som var litt uheldig. Men nå har jeg klart å vinne alt over til Smarkets før omsetningskravet! Av 2000 kr i mulig gevinst sitter jeg igjen med 1940 kr, noe jeg tror er ganske bra?. Har registrert meg på Fansbet nå, regner med at den bonusen er ferdig ila. helgen ;)

 

Foreløpig må jeg si at dette er relativt lite jobb for en grei sum penger!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...