Gå til innhold

Total War: Three Kingdoms lar vente på seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde vel utsatt det noen år og bygd spillet rundt en ny spillmotor. Kjøpte total war warhammer 1 og 2 på lunar sale her om dagen og ytelsen er dårligere noensinne. Første battle med Dark Elves (wh2) som er et lite til medium slag fikk jeg frame drops helt nedi stabil 1-2fps når jeg zooma inn på slagmarken. Har 2700x ryzen med et 2080rtx kort. Er bare lattelig. Total war har slitt i mange år allerede med dårlig ytelse. Siste spillet jeg kjøper av dem før de får ordna opp. De har også et dlc helvete uten like som burde reduseres kraftig.

Lenke til kommentar

Burde vel utsatt det noen år og bygd spillet rundt en ny spillmotor. Kjøpte total war warhammer 1 og 2 på lunar sale her om dagen og ytelsen er dårligere noensinne. Første battle med Dark Elves (wh2) som er et lite til medium slag fikk jeg frame drops helt nedi stabil 1-2fps når jeg zooma inn på slagmarken. Har 2700x ryzen med et 2080rtx kort. Er bare lattelig. Total war har slitt i mange år allerede med dårlig ytelse. Siste spillet jeg kjøper av dem før de får ordna opp. De har også et dlc helvete uten like som burde reduseres kraftig.

 

Har en mye dårligere pc enn hva det du antageligvis har og jeg har ingen problemer med å kjøre alt på maks. Må være noe driver relatert eller noe som ødelegger for deg?

Lenke til kommentar

Alt fungerer rimelig bra med 60+fps helt til man zoomer inn på slagmarken da stopper det helt opp. Har sjekket litt på Steamforum etc i etterkant og mange andre som klager over lav fps der. Rome2 og Atilla gikk rimelig ræva også på min eldere maskin en 4770k 980ti kort. Fikk rundt 20fps i store slag. Men fikk et aldri så lite sjokk når ytelsen er enda mer ræva på wh2 med bedre maskin.

Åssen du kan kjøre alt på max uten problemer kan ikke jeg fatte. Absolutt ingen maskiner jeg har spilt toal war på har klart og kjøre de rent.

Lenke til kommentar

Alt fungerer rimelig bra med 60+fps helt til man zoomer inn på slagmarken da stopper det helt opp. Har sjekket litt på Steamforum etc i etterkant og mange andre som klager over lav fps der. Rome2 og Atilla gikk rimelig ræva også på min eldere maskin en 4770k 980ti kort. Fikk rundt 20fps i store slag. Men fikk et aldri så lite sjokk når ytelsen er enda mer ræva på wh2 med bedre maskin.

Åssen du kan kjøre alt på max uten problemer kan ikke jeg fatte. Absolutt ingen maskiner jeg har spilt toal war på har klart og kjøre de rent.

 

Kan være fordi jeg omtrent aldri zommer helt inn som du beskriver her, men har ikke hatt noen problemer med wh1 og wh2. Kjører forsåvidt bare med "large" armies, ikke maks på de.

Lenke til kommentar

Burde vel utsatt det noen år og bygd spillet rundt en ny spillmotor. Kjøpte total war warhammer 1 og 2 på lunar sale her om dagen og ytelsen er dårligere noensinne. Første battle med Dark Elves (wh2) som er et lite til medium slag fikk jeg frame drops helt nedi stabil 1-2fps når jeg zooma inn på slagmarken. Har 2700x ryzen med et 2080rtx kort. Er bare lattelig. Total war har slitt i mange år allerede med dårlig ytelse. Siste spillet jeg kjøper av dem før de får ordna opp. De har også et dlc helvete uten like som burde reduseres kraftig.

 

Jeg har heller ikke noen problemer med å spille flere av spillene i Total war-serien.

Lenke til kommentar

Mange grunner til at total war bør bytte motor.

 

Skal sies at thrones og Britannia var bedre enn ryktet skal ha det til.

Slagene er jo same old shit.

Men kampanjen er en type CK2/EU light.

Litt mer dybde og rollespill følelse enn i de andre kampanjene.

Men jeg syns tiden for standard 20 enheters hær med ca. 1500-2000 soldater nå begynner å bli avleggs.

 

I det minste må de få seg en 64bit motor.

At et strategi spill som krever en del CPU fremdeles bare utnytter en kjerne er litt vel teit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...